باخت جزئی از فوتبال است

ویسی: تحت فشار بودیم و لیاقت برد نداشتیم/ صددرصد جزو ۵ تیم اول می‌شویم

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۸:۲۸:۴۲
کد خبر: ۳۵۵۶۸۱
ویسی: تحت فشار بودیم و لیاقت برد نداشتیم/ صددرصد جزو ۵ تیم اول می‌شویم
سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد که قطعا در پایان فصل جزو 5 تیم بالای جدول خواهند بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در مورد عملکرد شاگردانش گفت: امروز بازی خوبی نداشتیم. تحت فشار بودیم و لیاقت برد نداشتیم. اصلا خوب نبودیم و هیچ کدام از بازیکنان‌مان در هیچ یک از پست‌ها خوب عمل نکردند.

وی افزود: در این بد بودن چند موقعیت به حریف دادیم که آن‌ها توانستند دو موقعیت را به گل تبدیل کنند و ما موقعیتی نداشتیم. ما تسلیم هستیم، البته فقط در این بازی.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش در پایان فصل چه رتبه‌ای کسب خواهد کرد گفت: تمام تلاش ما این است که بالای جدول باشیم. با یک باخت همه چیز تمام نمی‌شود ضمن اینکه با توجه به عملکرد تیم ما انتظارات بالا رفته و امیدواریم بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم. مطمئنا ما در بالای جدول خواهیم ماند و صددرصد جزو 5 تیم اول می‌شویم.

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی برابر پرسپولیس گفت: در روزی که بد بودیم باختیم. ما موقعیتی نداشتیم و ناراحت نیستیم از این باخت. در تعطیلات خودمان را جمع می‌کنیم تا به لیگ برگردیم. ما منتظر این روز بودیم. امروز روز بد ما بود. هیچ جای زمین خوب نبودیم و باید این موضوع را بررسی کنیم. ما از جایی گل خوردیم که رویش کار کرده بودیم. بعد از گل اول شیرازه تیم از هم ما پاشید. بازیکنانم حرف گوش کن هستند ولی نمی دانم امروز چه شد و باید بررسی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: باخت جزئی از فوتبال است. ما به پرسپولیس باختیم. 15 هفته نباختیم و باید می باختیم. به این باخت راضی هستیم.

وی درباره تعطیلات لیگ بیان کرد: تعطیلات از قبل اعلام شده بود و گله‌ای هم نداریم. نیاز هست که این استراحت باشد اما تعطیلات ادامه دار کار را خراب می کند. ما چند روز استراحت می کنیم و بعد از اردو به رقابت ها بر می گردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز