هیئت ها باید به سمت بخش خصوصی و درآمدزایی بروند

کیهانی:در تمام کشور استعدادیابی خواهیم کرد/دوومیدانی احتیاج به حمایت ویژه دارد

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۸:۰۵
کد خبر: ۳۵۵۸۵۷
کیهانی:در تمام کشور استعدادیابی خواهیم کرد/دوومیدانی احتیاج به حمایت ویژه دارد
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: وجود مربیان و داوران خوب عامل موفقیت و پرورش استعدادهای ورزشی است.

مجید کیهانی در دیدار با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام درخصوص فعالیت های این فدراسیون صحبت کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: وجود مربیان و داوران خوب عامل موفقیت و پرورش استعدادهای ورزشی است.

مجید کیهانی در ادامه افزود: بیشتر رشته های ورزشی برای رسیدن به قهرمانی از طریق رشته دو ومیدانی استارت می زنند، رشته دو ومیدانی در تمامی استانها به ویژه استان ایلام نیاز به حمایت دارد .

رئیس فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: هیأتهای ورزشی باید به سمت وسوی بخش خصوصی ودرآمدزایی بشتابند تا بتوانند زودتر به اهداف خود برسند واین حرکت رو به جلو نیاز مالی آنان را برای کشف استعدادها وپرورش قهرمانان در دو بخش آقایان وبانوان را بر طرف خواد کرد .

وی داشتن مربی وداور در این رشته ورزشی را بسیار مهم خواند وگفت: در اواخر بهمن ماه امسال تا اوایل اسفند علاوه بر استعدادیابی با استفاده از مدرسین نخبه فدراسیون، کلاسهای مربیگری وداوری نیز در سطح استان ایلام برگزار خواهد شد .

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام پس از عرض خیر مقدم از توجه ریاست فدراسیون دو ومیدانی به هیات دوومیدانی استان ایلام تقدیر کرد و اظهار داشت: ورزش دوومیدانی مادر رشته های ورزشی است و فاکتور اصلی بیشتر رشته های ورزشی می باشد .

حیدرزاده با اشاره به برادران ناصری قهرمانان دو استقامتی در استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام در دو استقامتی و صحرانوردی با داشتن استعدادهای بالقوه و دوندگان خوب در رده های سنی جوانان وبزرگسالان و همچنین رییس هیات تحصیل کرده توانسته است جایگاه خوبی را در سطح کشور بدست آورد.

وی اذعان داشت: برای شکوفایی این استعدادها نیاز به ایجاد زیر ساخت های ورزشی در شهرستانها وحمایت فدراسیون برای جذب آنان هست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز