ملوان۲-۲استقلال؛ آبی ها صدرنشین ماندند

صدر نشینی در هالیدی

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۸:۱۸
کد خبر: ۳۵۵۸۹۴
صدر نشینی در هالیدی
تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان انزلی متوقف شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال که با شکست دیروز استقلال خوزستان به صدر رسیده بود، میهمان ملوان بود که مقابل میزبان خود با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

استقلال در این دیدار خیلی زود به گل رسید. جابر انصاری روی حرکت زیبای روزبه چشمی و آرش برهانی توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند. پاس عمقی فوق العاده روزبه چشمی در گوشه محوطه جریمه به آرش برهانی رسید، برهانی با یک پاس دقیق انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک بغل پای راحت دروازه ملوان را باز کرد.

در دقیقه 17 سانتر ماهینی را رافخایی از شش قدم تبدیل به گل کرد. نتیجه تساوی در بازی خیلی طول نکشید و محسن کریمی با شوتی زیبا استقلال ار پیش انداخت تا استقلال با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم شاگردان مظلومی خوب کار نکردند و این ملوان بود که به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بود. شاگردان استیلی که نمی خواستند در این دیدار خانگی بازنده باشند بازی را در نیمه دوم هجومی آغاز کردند. ملوانان موقعیت هایی برای گلزنی هم داشتند که بازیکنان این تیم ناکام بودند تا اینکه در دقیقه 77 وحید طالب لو  روی مهاجم ملوان مرتکب خطای پنالتی شد و جلال رافخایی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا استقلال بار دیگر بازی برده را با تساوی عوض کند. استقلال در دقایق پایانی فرصت داشت که گل تساوی را بزند اما عملکرد خوب دروازه بان ملوان فرصت برد را از استقلال گرفت.

آبی پوشان تهرانی به رغم این تساوی به دلیل شکست استقلال خوزستان در بازی دیروز با یک امتیار بیشتر صدرنشین ماندند.

اصلی ترین حاشیه این دیدار فحاشی های تند هواداران ملوان به بازیکنان استقلال بود که در مقطعی از بازی محسن ترکی به دلیل این فحاشی ها می خواست بازی را تعطیل کند که از تصمیم خود پشیمان شد.

داور: محسن ترکی، کمک ها: رضا سخندان  و تورج عیوض محمدی

ملوان:

سیدحسین حسینی، حسین ماهینی، عزت اله پورقاز، حسین کنعانی، عزیز معبودی، محمد آبشک، مازیار زارع(شهاب کرمی 36)، پژمان نوری، جلال رافخایی، محرمی(درویشی 74) و محمد نزهتی(رضی پور 62)

سرمربی: حمید استیلی

استقلال:

وحید طالب لو، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، روزبه چشمی، جابر انصاری، آرش برهانی(67 - مهدی مومنی) و محسن کریمی(79 - برزای)

سرمربی: پرویز مظلومی

 اخطار

عمران زاده (40) از استقلال

 آبشک (60) - ماهینی(74) از ملوان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز