در پی برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان؛

برمک: بازیکنان دائما ارزیابی می‌شوند

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۶:۰۱
کد خبر: ۳۵۶۵۹۱
برمک: بازیکنان دائما ارزیابی می‌شوند
مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازیکنان با حضور در اردو و بازیهای دوستانه محک می خورند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کوروش برمک، مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: در مرحله دوم آماده سازی اردوی تیم ملی، دو بازی دوستانه برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم تا بتوانیم آنها را محک بزنیم و بهترین ها را برای اردوها و مسابقات پیش رو اعزام کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: قرار است تا در سی ام دیماه به ترکیه سفر داشته باشیم و در تورنمنتی که به میزبانی این کشور و با حضور تیم های مختلفی برگزار می شود، شرکت کنیم. حضور در این تورنمنت و بازیهای دوستانه بین المللی باعث می شود تا عیار تیم های غرب و شرق آسیا دستمان بی آید و برنامه ریزی های خاص هر تیم را طبق شناختی که از آنها بدست می آوریم، انجام دهیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: در این اردو با تیم های پاس همدان و منتخب شهریار بازی خواهیم کرد و بازیکنانی که از قبل در تیم ملی حضور داشته و فوتبالیست های جدیدی که به ما ملحق شده اند را محک بزنیم و درنهایت بهترین ها را به اردوی ترکیه طبق نظر سرمربی تیم، اعزام کنیم.
 
مربی تیم ملی فوتبال جوانان در پایان گفت: در رقابتهای قهرمانی آسیا، قطعا با تیم های شرق و غرب آسیا همگروه خواهیم شد. بر همین اساس مصاف با تیم هایی عربی و حتی شرق آسیا به ما کمک می کند تا با شناخت و آگاهی بیشتری به رقابت حریفانمان برویم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز