در گلزنی تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد

پیمنتا: بازی در گسترش فولاد توأم با آرامش است/ مدعی کسب سهمیه آسیایی هستیم

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۵۷۱۳۷
پیمنتا: بازی در گسترش فولاد توأم با آرامش است/ مدعی کسب سهمیه آسیایی هستیم
مهاجم برزیلی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: امسال هدف گذاری باشگاه کسب رتبه های بالای جدول است که این امر دست نیافتنی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لئوناردو پیمنتا در خصوص عقد قراردادش با تیم گسترش فولاد صحبت کرد.

پیمنتا در خصوص بازگشتش به جمع آبی پوشان لیگ برتری فوتبال، گفت: بر اساس تجربه کاری که با کمالوند داشتم، سال گذشته در نیم فصل به گسترش فولاد آمدم و در مدت زمان حضورم، شناخت لازم را از این مجموعه پیدا کردم.

وی با اشاره به امکانات سطح حرفه ای باشگاه گسترش فولاد، افزود: این مجموعه تازه تاسیس و بی حاشیه، شرایط بسیاری مناسبی را برای فعالیت فراهم کرده و بازی کردن در گسترش فولاد تبریز، توأم با آرامش است.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد با بیان اینکه شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تفاوت زیادی دارد، اظهار داشت: گسترش فولاد برای فصل جاری، بازیکنان با تجربه و پر توانی را کنار هم گرد آورده و عملکرد تیم در نیم فصل اول نیز گواه بر پتانسیل های بالای بازیکنان این تیم است.

وی، گسترش فولاد را یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی دانست و تصریح کرد: سال گذشته که به این تیم آمدم، برای ماندن در لیگ تلاش می کردیم، اما امسال هدف گذاری باشگاه کسب رتبه های بالای جدول است که به عقیده من، این امر دست نیافتنی نیست.

لئوناردو پیمنتا، درخصوص شرایطش پس از جدایی از گسترش فولاد در پایان فصل گذشته، ابراز داشت: سال گذشته دوران خوبی در گسترش فولاد داشتم، اما به هر حال در پایان فصل به کشورم بازگشتم و در یکی از تیم های سری A منطقه ریودوژانیرو مشغول بازی شدم و تا اینکه یک ماه پیش، پیشنهاد گسترش فولاد به دستم رسید و با کمال میل پای مذاکره با این باشگاه نشستم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد، با تاکید بر تلاشش برای کمک به موفقیت در فصل جاری لیگ برتر، گفت: توقع مربی و هواداران از مهاجم، گلزنی است و من هم فقط می توانم این قول را به آنان بدهم که در پستی که از من استفاده می شود، نهایت تلاشم را به کار گیرم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز