مدیریت نمایندگی کمپانی لی‌نینگ در ایران:

سویا، اسپانیول و لوانته تحت پوشش کمپانی ما هستند

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۶:۳۷
کد خبر: ۳۵۷۵۷۴
سویا، اسپانیول و لوانته تحت پوشش کمپانی ما هستند
کمپانی لی نینگ به عنوان اسپانسر البسه کاروانی ورزشی ایران در المپیک ریو انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمپانی لی نینگ به عنوان اسپانسر البسه کاروانی ورزشی ایران در المپیک ریو انتخاب و امروز این توافقنامه به صورت رسمی امضا شد.

قرار است 20 بهمن اولین نمونه به ایران ارسال شود و بعد از تأیید، این لباس به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌شود تا آنها هم این موضوع را تأیید کنند.

مراسم قدرت‌الله شجاع مدیرعامل لی‌ نینگ گفت: ما دلایل محکمی برای خود داشتیم که اسپانسر کاروان ایران شویم، قهرمانان ایران بهترین هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند، سعی می‌کنیم بهترین محصول را عرضه کنیم.

مدیریت نمایندگی کمپانی لی نینگ در ایران در پاسخ به سوال خبرنگار برنا، درباره این که این شرکت اسپانسر چه تیم های مطرحی در دنیا می باشد گفت: کمپانی ما برنامه ریزی  های ویژه ای برای اسپانسرینگ و بازاریابی در سراسر دنیا انجام داده و تیم های مهمی زیر پوشش حمایت ما قرار دارند. در لالیگای اسپانیا تیم های سویا، اسپانیول و لوانته تحت پوشش کمپانی ما هستند. در ورزش بسکتبال نیز لیگ حرفه ای چین که بعد از NBA دومین و مهمترین لیگ بسکتبال در سراسر دنیاست با ما قرارداد دارد و کمپانی لی نینگ اسپانسر رسمی این رقابت هاست. با برنامه ریزی و سرمایه گذاری که انجام می دهیم و با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک و اسپانسرینگ  کاروان ایران، امیدواریم تا بعد از المپیک فعالیت خود را گسترش داده و با تیم های جدیدتر و بهتر قرار داد ببندیم.

همچنین کمال کورک نماینده شرکت لی‌نینگ در خاورمیانه با اشاره به اینکه نام این شرکت مربوط به قهرمان اسطوره‌ای ژیمناستیک کشور چین است، گفت: این شرکت از سال 1984 کار خود را آغاز کرده و در سال 1990 به عنوان برند رسمی کارش را با 5 هزار و 600 فروشگاه در چین شروع کرده است. این شرکت از سایر برندهای چینی بالاتر است و هم‌اکنون اسپانسر دواین وید بازیکن تیم بسکتبال میامی هیت است. هدف شرکت ما ارائه بهترین طرح و کیفیت برای موفقیت ورزشکاران و تیم‌ها است و امیدواریم قرارداد همکاری‌مان با ایران به خوبی پیش برود و بهترین خدمات را عرضه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز