گزارش وضعیت لژیونرهای ایرانی در لیگ ستارگان قطر؛

جدال نزدیک تیموریان و دژاگه

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۰:۱۸
کد خبر: ۳۵۷۵۸۴
جدال نزدیک تیموریان و دژاگه
ملی پوش ایرانی تیم ام صلال مهره ای تاثیرگذار و موفق در تیمش بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیگ ستارگان قطر به پایان هفته پانزدهم خود رسید و تنها 10 هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده است.

در این گزارش به بررسی وضعیت 6 لژیونر ایرانی و تیم هایشان در لیگ ستارگان  قطر می پردازیم:

آندارنیک تیموریان

ملی پوش ایرانی تیم ام صلال مهره ای تاثیرگذار و موفق در تیمش بوده است و در دیدارهای اخیر همواره در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

البته رسانه های قطری سعی در القای عدم تفاهم بین سرمربی تیم ام صلال و تیموریان داشته اند و حتی اخبار خروج بازیکن ایرانی در ماه جاری را منشتر کردند که صحت نداشت.

تیم ام صلال با 23 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و هدف نهایی خود را حضور در جمع 4 تیم برتر عنوان کرده است.

اشکان دژاگه

ستاره ایرانی تیم العربی پس از پایان دوران مصدومیت توانست در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر در بازی با تیم الخور به میدان برود.

دژاگه نقطه قوت تیم العربی در خط میانی است، هر چند تیمش طی هفته های اخیر نتایج مطلوبی را کسب نکرده است.این تیم با 23 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

ملی پوش ایرانی در 4 بازی تیم العربی غایب بود و در همین دیدارها تیمش با شکست های متوالی روبرو شد.

مسعود شجاعی

بازیکن تیم الغرافه وضعیت خوبی در این تیم دارد و مهره ای موثر  است.این تیم که عناوین متعدد قهرمانی در لیگ ستارگان قطر دارد اخیرا سرمربی جدید پرتغالی را استخدام کرد.

تیم شجاعی در اولین بازی با سرمربی جدید توانست برابر تیم المسیمر به پیروزی دو بر صفر دست یابد و تا اندازه ای از زیر فشارها خارج شود.

تیم الغرافه با 18 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای گرفته است.سران این باشگاه هم اعلام کرده اند که در ترانسفرهای ماه جاری فعالیتی نخواهند داشت و به بازیکنان فعلی اعتماد کامل دارند.

مجتبی جباری و پژمان منتظری

الاهلی تنها تیم قطری است که دو بازیکن ایرانی در اختیار دارد.مجتبی جباری در بازی اخیر تیمش برابر تیم الوکره درخشش فوق العاده ای داشت و یک تنه الاهلی را به پیروزی رساند.

پژمان متظری بیش از یک ماه است که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو در بازی های تیم الاهلی غایب بود.مصدومیت های متوالی بازیکنان خارجی تیم الاهلی در 15 هفته اخیر باعث شد تا کرانچار نتواند به نتایج مورد نظرش دست پیدا کند.

تیم الاهلی با 17 امتیاز در رده نهم جدول ره بندی قرار دارد و امیدوار است در 10 هفته باقی مانده بتواند نتایج بهتری را کسب کند.

محمد نوری

محمد نوری تنها لژیونر ایرانی است که طی فصل جاری همواره تحت فشار بوده است.تیم المسیمر با قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی و کسب تنها 4 امتیاز کاندیدای اصلی سقوط به لیگ قطر گاز است.

هافبک ایرانی تیم المسیمر قطعا در پایان فصل جاری لیگ ستارگان از این تیم جدا خواهد شد.او در سه بازی اخیر تیم المسیمر به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز