غلامرضا بسیار مردم‌دار بود

افشارزاده: کسی جای تختی را در کشتی ایران نخواهد گرفت

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۳:۴۹
کد خبر: ۳۵۸۲۲۹
افشارزاده: کسی جای تختی را در کشتی ایران نخواهد گرفت
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تختی برای همیشه در دل مردم جای خواهد داشت.

به گزارش سروییس ورزشی برنا، چهل و هشتمین سالگرد گرامیداشت درگذشت جهان پهلوان تختی امروزبرگزار شد.

در آغاز این مراسم بهرام افشارزاده با اشاره به روح پهلوانی، گذشت و مردم داری تختی گفت: تختی نه به خاطر قهرمانی‌هایش، بلکه به خاطر گذشت، انسانیت و مردم دوستی که داشت تختی شد و با وجود گذشت سال‌ها از درگذشتش همچنان در قلب مردم ایران و علاقمندان به مروت و پهلوانی جای دارد.

سرپرست باشگاه استقلال که در زمان قهرمانی تختی خود از قهرمانان رشته ژیمناستیک در ایران بود، با اشاره به کشتی تختی مقابل الکساندر مدوید یکی از پر افتخارترین کشتی‌گیران جهان، خاطر‌ نشان کرد: تختی در مبارزه مقابل مدوید وقتی فهمید یکی از پای او آسیب دیده است به سراغ پای آسیب دیده او نرفت تا فشاری بر روی آن پا وارد نشود. این بزرگ منشی تختی و بسیاری از خصلت‌های جوانمردی که در او وجود داشت باعث شده تختی همچنان در قلب مردم ایران جا داشته باشد و مطمئنا او برای همیشه در دل مردم جای خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر این که هیچ کس در کشتی ایران نمی‌تواند جای تختی را بگیرد، بیا‌ن‌ کرد: تختی بسیار مردم‌دار بود و در حوادثی مانند زلزله بوئین زهرا شخصا آستین همت بالا زد و به کمک مردم زلزله‌زده شتافت و منابع قابل توجهی را برای آنها جمع‌آوری کرد. متاسفانه توجه بیش از به مسائل مالی در ورزش ایران باعث شده مروت و پهلوانی کمرنگ شود، اما باید ورزشکاران بدانند که عمر قهرمانی آنها کوتاه است و یک روز تمام خواهد شد و تنها گذشت، پهلوانی و مردم داری است که از آنها به یادگار باقی خواهد ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز