پیروزی جوانان پرسپولیس در بازی عقب افتاده

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۵۸۷۵۶
پیروزی جوانان پرسپولیس در بازی عقب افتاده
جوانان پرسپولیس در بازی حساس خود که از بازی‌های عقب افتاده این تیم بود به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از سری رقابت‌های این هفته تیم‌های پایه، شاگردان مجید پروین در چارچوب دیدار عقب افتاده خود برابر تیم توحید به پیروزی 3 بر 2 دست پیدا کردند، در حالی که گل اول بازی توسط حریف به ثمر رسید.

در این دیدار که با گلزنی مرتضی خراسانی، محمدرضا سلطانی‌نیا و احمد بهاروند همراه بود، امیر حسین جعفری، صادق پورقاسم، جعفر حمیدی، عرفان کرم‌بخش، پدرام سلطانی، سینا اسدبیگی، مهیار رهبری و امیر روستایی هم برای سرخپوشان به میدان رفتند.

جوانان پرسپولیس با این پیروزی با 5 برد، دو تساوی و یک شکست در نیم فصل دوم در مجموع 39 امتیازی شدند.

مجید پروین درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته‌ایم. تنها شکست ما در دربی در حالی رقم خورد که کاملا سوار بازی بودیم ولی برخلاف جریان بازی گل‌های بدی خوردیم. مصدومیت دروازه‌بان اصلی ما، خیلی به ضرر ما شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شرایط کاملا فرق می‌کرد ولی فوتبال همین است و در کل، تیم و بازیکنان خوبی داریم. در هفت بازی بعدی شرایط خوبی برای کسب امتیاز داریم و دو بازی ما برابر مقاومت و نفت خیلی سنگین خواهد بود و امیدواریم مکان چهارم جدول را به دست بیاوریم. بازی با توحید هم جزو بازی‌های مهم ما بود. آنها تیم گردن کلفتی هستند. ما در نیمه اول خوب نبودیم و ابتدا گل خوردیم ولی در نیمه دوم بازی را کاملا از آن خودمان کردیم.

و اما، این هفته نونهالان و نوجوانان پرسپولیس با نتایج سه بر صفر و دو بر یک برابر دو تیم صبا و سپهر ناکام ماندند. امیدهای پرسپولیس هم فردا یکشنبه بازی سنگینی برابر عقاب دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز