مصدومیت نوراللهی واقعی بود

برانکو: پانادیچ به خاطر بیماری پدرش از پرسپولیس جدا شد/ در چارچوب قانون از سوشا حمایت می‌کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۳:۵۲
کد خبر: ۳۵۹۴۳۵
برانکو: پانادیچ به خاطر بیماری پدرش از پرسپولیس جدا شد/ در چارچوب قانون از سوشا حمایت می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم هر کسی از راه می‌رسد را جذب کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ می‌گوید مهرداد کفشگری از این تیم اخراج نشده است و خبر اخراج این بازیکن از پرسپولیس صحت ندارد.

برانکو در نشست خبری اظهار داشت: از امروز تمرین‌هایمان را آغاز می‌کنیم. متاسفانه اردوی ما در دوبی لغو شده است و با توجه به وضعیت غیر مترقبه‌ای که پیش آمده، مجبوریم تمام برنامه‌های تمرینی قبل از بازی با سپاهان را در تهران انجام دهیم. تمرین‌های ما در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و همین طور در ورزشگاه درفشی‌فر انجام خواهد شد. همان طور که خبر دارید میلاد کمندانی و سعید حیدریه در تیم ملی امید هستند. باید وضعیت بازیکنان‌مان را بدانیم تا ببینیم سر حال هستند یا خیر. انتظار شوق و اراده قوی دارم که بازیکنانم آن را در تمرین‌ها داشته باشند. ایمان صادقی از ما جدا شد اما هیچ کس دیگری قرار نیست از تیم جدا شود. برای ما جذب دروازه‌بان در اولویت است و در دو، سه روز آینده درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما دو بازی در جام شهدا برگزار می‌کنیم.

برانکو درباره جدایی پانادیچ و اضافه شدن دستیار جدید به خبرنگار برنا گفت: پانادیچ مجبور بود به خاطر جراحی پدرش در کرواسی باشد. بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس آزاد شده بود و با جایی قرارداد نداشت به همین دلیل بعد پیشنهادی که به دستش رسید به او گفتم پیشنهاد را قبول کن چون در کرواسی هستی و می‌توانی در آنجا کار کنی. به همین دلیل پیشنهاد آن تیم کروات را قبول کرد. من هنوز به گرفتن یک مربی جدید فکر نکرده‌ام. نمی‌خواهم هر کسی از راه می‌رسد را جذب کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا آخر فصل بدون تعیین جانشین او ادامه دهیم. قرار نیست هیچ مربی از جمله ایرانی یا کروات به جای پانادیچ به ما اضافه شود. ما مارکو ایستانوویچ و ایگور پانادیچ را در اختیار داریم.

برانکو درباره حضور هومن افاضلی در کادر فنی پرسپولیس گفت: هومن قبل از هر چیزی یک فرد بادانش است. مربی‌ای است که بالاترین مدرک مربی‌گری را دارد و فوتبال را خیلی خوب در بین مربیان ایرانی می‌فهمد اما همان طور که گفتم با این موقعیتی که برای پانادیچ پیش آمد، به همین خاطر نه به کسی فکر و نه با کسی صحبت کردم اما باید بگویم هومن افاضلی مربی بادانشی است. ما با هم دوست هستیم و صحبت‌های زیادی با هم داشته‌ایم و مدت زیادی را کنار هم بوده‌ایم بنابراین هیچ چیز هنوز مشخص نیست. همان طور که می‌دانید افاضلی در سال 2006 در کادر فنی تیم ملی حضور داشت.

برانکو درباره عدم حضور احمد نوراللهی در تیم ملی امید تصریح کرد: نمی‌دانم به چه دلیلی نوراللهی به تیم امید دعوت نشده است. هیچ کدام از ما او را منع نکردیم که به تیم امید نرود بلکه او را مدام تشویق می‌کردیم که در تیم امید باشد. می‌دانیم او از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت. از عمل جراحی کتف تا آسیب دیدگی که از ناحیه مچ پا داشت. به همین خاطر در تعداد زیادی از بازی‌ها حضور نداشت. در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان هم دو دل بودیم که آیا بازی‌اش بدهیم یا خیر چون یک هفته مصدوم بود. نوراللهی عملا در دو تمرین قبل از بازی استقلال خوزستان حضور داشت و در اکثر تمرین‌هایمان مصدوم بود. حال چرا سرمربی تیم ملی امید نام او را خط زده من دلیلش را نمی‌دانم. من باز هم می‌گویم نوراللهی مصدوم و چهار روز در فیزیوتراپی بود و طی یک برنامه خاص جدا از سایرین تمرین می‌کرد. متاسف هستم که در تیم امید نیست چون همه ما دوست داریم در تیم ملی باشد و بعد از مدت زیادی تیم امید به المپیک صعود کند.

برانکو درباره قطع همکاری ایمان صادقی با پرسپولیس گفت: همان طور که گفتم کاملا به بازیکنانم اعتقاد دارم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. ایمان صادقی دوست داشت به باشگاهی برود که بازی کند؛ باشگاهی که این جاه‌طلبی را داشته باشد که به لیگ برتر صعود کند. بهتر است دروازه‌بان جدیدی بیاوریم و این خروج از باشگاه با من هماهنگ شده بود. چنین وضعیتی هم با کفشگری وجود دارد. او دوست دارد بازی کند و می‌خواهد بازیکن فیکس باشد. اما طبیعی است در پرسپولیس هیچ کس نمی‌تواند فیکس بودن را تضمین کند اما طبیعتا هیچ کس او را از باشگاه اخراج نمی‌کند. او بازیکنی است که بازی‌های زیادی برای تیم ما انجام داده و مشکلات زیادی با مصدومیت داشته است. به یاد دارید که در جام حذفی مقابل ملوان در زمان گرم کردن مصدوم شد اما من قطعا اعلام می‌کنم او بازیکنی است که کسی نمی‌خواهد از باشگاه اخراجش کند اما اگر خودش بخواهد برود مشکلی برایش ایجاد نمی‌کنیم.

وی درباره جذب بیرانوند نیز گفت: هر کاری که باشگاه تا به حال انجام داده با هماهنگی من بوده است. من گفته‌ام تا وقتی که کار قطعی نشده باشد، حاضر نیستم اسم بازیکنی را بیاورم. به خاطر همین نه در مورد بیرانوند و نه در مورد کس دیگری نظر نمی‌دهم. در مورد فروزان صحبت می‌شد اما دیدید که به راه آهن رفت. به خاطر همین درباره اسم صحبت نمی‌کنیم تا زمانی که قطعی شده باشد. خواهش می‌کنم صحبت ما را درک کنید.

برانکو درباره سوشا مکانی نیز گفت: او دروازه‌بان ماست و در تیم ملی بازی می‌کند. یک وضعیت خیلی بد برای باشگاه پیش آمده است اما نه فقط برای باشگاه که برای خود و خانواده‌اش وضعیت بدتر است. طبیعی است که ما اینجا تصمیم‌گیرنده نیستیم بلکه ارگان‌های ذی‌صلاح باید کار خودشان را انجام دهند. من نه تاثیری دارم و نه می‌توانم صحبتی کنم. هم من و هم باشگاه تا جایی که در توان‌مان است در چارچوب قانون از سوشا حمایت می‌کنیم. طبیعی است وقتی همه چیز شفاف باشد راحت‌تر می‌توانیم تصمیم بگیریم. هیچ کس مقصر نیست مگر اینکه تقصیرش ثابت شود. اما تکرار می‌کنم این اتفاق برای پرسپولیس و باشگاه یک اتفاق تلخ بود.

برانکو درباره اینکه گزینه شما خارجی است یا ایرانی، گفت: گزینه ما یک دروازه‌بان خوب است چه ایرانی باشد چه خارجی چون دروازه‌بانان خوب با باشگاه‌هایشان تحت قرارداد هستند و خیلی سخت است الان دروازه‌بان خوب پیدا کنیم. ما به طور یکجا درباره مسائل فکر می‌کنیم. الان نمی‌توانیم به طور قطعی حرفی بزنیم. ظرف چند روز آینده به صورت قطعی می‌توان صحبت کرد. ایران واقعا دروازه‌بانان خوبی دارد؛ دروازه‌بانانی که از کیفیت بالایی برخوردارند. برای من جالب است که نسبت به گذشته که من در اینجا بودم، الان دروازه‌بانان خوبی در ایران هستند. در آن موقع رحمتی و طالبی دروازه‌بانان خوب بودند اما الان هر تیمی دروازه‌بان‌های خوبی در اختیار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز