با رای کمیته انضباطی؛

بازیکن استقلال محروم شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۸:۳۱
کد خبر: ۳۵۹۶۷۴
بازیکن استقلال محروم شد
کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک دیدار از رقابتهای لیگ دسته اول و دو دیدار از لیگ دسته سوم صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به تخلف تماشاگران تیم اباذر باشت در دیدار مقابل اشکان شوش از سری رقابتهای لیگ دسته سوم، تیم اباذر باشت را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری دو دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محروم کرد. در دیدار بعدی تیم اباذر باشت که روز 16 آذر ماه مقابل صفاهان اصفهان برگزار شد، رای کمیته انضباطی اجرا نشد و تعدادی از تماشاگران تیم اباذر باشت در ورزشگاه حضور داشتند. بر همین اساس پس از بررسی های مختلف، کمیته انضباطی اعلام کرد که محرومیت تیم اباذر باشت کماکان به قوت خود باقی است و می بایست دو جلسه از حضور تماشاگران خود در ورزشگاه محروم باشد و به دلیل عدم اجرای رای این کمیته، این تیم باید 10 میلیون ریال به عنوان جریمه نقدی علاوه بر جریمه 20 میلیون ریالی خود پرداخت کند. این رای قطعی است.

محرومیت بازیکن تیم استقلال ملاثانی
دیدار تیم های آبیدر سنندج و استقلال ملاثانی اهواز از سری مسابقات لیگ دسته سوم برگزار شد و از سوی مهدی عاوی، تدارکات تیم استقلال ملاثانی اهواز تخلفاتی مبنی بر اعتراض پی در پی به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.فروتن سلحشور، بازیکن تیم استقلال ملاثانی نیز به دلیل اهانت و فحاشی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
جریمه نقدی برای تیم آلومینیوم هرمزگان
مسابقه تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان از سری رقابتهای لیگ دسته اول  قرار بود روز 3 دیماه برگزار شود که به دلیل عدم حضور غیر موجه تیم آلومینیوم هرمزگان این بازی انجام نشد. با توجه به تصمیم کمیته مسابقات مبنی بر سه بر صفر اعلام شدن نتیجه به سود تیم ماشین سازی تبریز، این تیم طبق ماده 84 آیین نامه انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز