چرخش چرخهای هم رکاب در کنار زاینده‌رود؛

لیموئی: شور و شوق را در مردم زنده می‌کنیم/ اصفهان شهر دوچرخه‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۳:۴۴
کد خبر: ۳۵۹۷۰۸
لیموئی: شور و شوق را در مردم زنده می‌کنیم/ اصفهان شهر دوچرخه‌ها
رئیس هیئت دوچرخه سواری اصفهان گفت: هدف از این طرح توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و مبارزه با کم تحرکی وارتقاء سلامت است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیوان لیموئی، رئیس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان در خصوص طرح توسعه فرهنگ دوچرخه سواری صحبت کرد. وی در این خصوص اظهار داشت: طرح همرکاب یا همان چهار چرخ پدالی خانوادگی از روز جمعه 18 دی ماه، با استفاده از جذب سرمایه گذار جدید وبخش خصوصی، زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان اصفهان فعالیت خود را مجددا آغاز خواهد شد.

لیموئی در ادامه گفت: هدف از این طرح توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و مبارزه با کم تحرکی وارتقاء سلامت استفاده کنندگان همچنین ایجاد شور ونشاط اجتماعی در بین خانواده ها می باشد.

وی افزود: این طرح که از ابتدای سال جاری در جاده سلامت پارک ساحلی ناژوان ودر حاشیه زاینده رود اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان، مدیریت طرح ساماندهی ناژوان فعالیت خود را شروع نموده بود. واخیرا با یک وقفه دو ماهه روبرو شد. و این موضوع باعث شد که هیات استان با استفاده از تفکرات وتجربیات کارشناسان فنی خود تغییراتی در این وسیله نقله پاک ایجاد نمایدکه باعث توسعه این ناوگان شود.

لیموئی اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف این طرح کارآفرینی برای ورزشکاران این رشته و همچنین درآمد زایی برای هیات می باشد ودر بحث جذب گردشگری وتوریست نیز نقش بسزایی را برای کلان شهراصفهان ملقب به شهر دوچرخه ها می تواند داشته باشد.

رئیس هیات استان خاطرنشان کرد: با استقبال خوبی که از این طرح در اصفهان شده است هیات استان درنظر دارد تا تعداد این دستگاهها را نیزافزایش داده و در دیگر مکانهای عمومی مثل پارک فدک-پارک هشت بهشت -باغ قدیر ومیدان نقش جهان وخیابان چهارباغ نیزاستفاده نماید و این طرح عملیاتی گردد و همچنین با همکاری هیاتهای دوچرخه سواری شهرستانهای استان اصفهان نیز این طرح اجرا و عملیاتی شود. وی اشاره کرد: استفاده عموم مردم ازاین وسیله توسعه ورزش همگانی را نیز بدنبال خواهد داشت. و همکاری دیگر سازمانها و دستگاه های مرتبط با این موضوع را نیز با هیات دوچرخه سواری استان اصفهان جهت توسعه این ناوگان خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز