فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرد:

ایران از نظر تعداد داور در سکوی پنجم جهان قرار دارد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۲:۲۱
کد خبر: ۳۶۰۲۴۱
ایران از نظر تعداد داور در سکوی پنجم جهان قرار دارد
با اعلام فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، ایران از نظر تعداد داور در سکوی پنجم جهان قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان،  فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرد که ایران از نظر تعداد داور در سکوی پنجم جهان قرار دارد. این در حالی است که تیراندازی با کمان از معدود ورزش‌هایی است که  در اساسنامه فدراسیون جهانی برای داوران سقف تعیین شده است. این سقف 84  می‌باشد و فقط 63 داور بین المللی موفق به کسب این مهم شدند.

کشور آمریکا نیز همراه با ایران در رده پنجم قرار گرفته این در حالی است که ایران 79 و آمریکا 322 میلیون جمعیت دارد و فدراسیون ایران در سال 2004 تاسیس ولی فدراسیون آمریکا در سال 1911 تاسیس شده است. همچنین "ایستون" رئیس فدراسیون جهانی با احداث پایگاه‌های تیراندازی با کمان در آمریکا تلاش‌های زیادی برای جذب ورزشکار کرده است و آمریکا از نظر تولید تجهیزات ورزشی در رتبه بالایی قرار دارد و شرکت‌هایی مثل ایستون هویت و ... اسپانسر فدراسیون آمریکا هستند.

در سال 2016 حسین نصیری نژاد مسابقات داخل سالن لاس و گاس، آمریکا، شهرزاد الهیاری مرحله سوم جام جهانی آنتالیای ترکیه  و داوود نعمتی‌نیا مسابقات المپیک ریو دوژانیرو، برزیل  را قضاوت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز