تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۶۰۸۱۳
تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام برگزار شد
تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام رده سنی بزرگسالان با حضور قایقرانان حاضر در اردو صبح امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.‌

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تست پایان اولین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان با حضور قایقرانان حاضر در اردو در بخش کایاک و کانو در مسافت 2000 متر برگزار شد. در این تست قایقرانان به صورت تایم تریل به رقابت پرداختند.

در بخش کایاک پیمان قوی دل از گیلان در رده اول قرار گرفت، طاهر افشار از کرمانشاه دوم شد و علیرضا جهان‌نما از تهران در رده سوم جای گرفت. هادی جعفری از کرمانشاه، پوریا شریفی از تهران، علی مولایی از تهران، مجدی جواهری از خراسان رضوی، میثم فتاحی از تهران، مهدی شاه ویسی از کرمانشاه، ماکان غیاثی از تهران، امید احمدی از تهران، فردین اسدی از مازندران، امیرحسین غریب از گیلان، مصطفی نوری از همدان، جواد مومنی از گیلان، محمدرضا مقدمی از زنجان و کیانوش سفته گوش از همدان در رده های بعدی قرار گرفتند.

در بخش کانو نیز سهیل نوروزنژاد از گیلان، معراج محمدزاده و مهرداد دانیالی اول تا سوم شدند. دامون صادقی از تهران، امید فاتحی از کردستان، علیرضا حسینی از همدان، یاسین قمری از همدان و آشو احمدی از تهران در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

نتایج این تست توسط کمیته فنی آب‌های آرام تحلیل می‌شود و نهایتا در خصوص حضور قایقرانان در مراحل بعدی اردو تصمیم گیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز