آرزویم حضور در لالیگا یا بوندسلیگاست

مطهری: به عنوان تیم نخست صعود خواهیم کرد

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶:۳۷
کد خبر: ۳۶۱۰۵۲
ستاره تیم ملی فوتبال امید ایران رویایش را حضور در بوندسلیگا و یا لالیگا می داند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی امید ایران در نخستین گامش در انتخابی المپیک ریودوژانیرو عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد با دو گل برابر سوریه به پیروزی برسد تا امید زیادی برای صعود از این گروه به عنوان تیم نخست داشته باشد.

ارسلان مطهری یکی از بازیکنان خوب دیدار نخست امید ایران برابر سوریه بود که توانست گل نخست بازی را هم به ثمر رساند. او در گفتگویی که با یک سایت قطری داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

ستاره نفت تهران درباره عملکرد خود و هم تیمی هایش در دیدار نخست گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم هر سه امتیاز را هم به دست آوریم. از همان ابتدای بازی تا انتها خوب ظاهر شدیم و نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. پیروزی بازی شدیم و با شایستگی گام نخست را محکم برداشتیم.

وی درباره این سوال که چه تیمی از این گروه شانس صعود دارد نیز گفت: نمی توانم بگویم چه تیم هایی شانس صعود دارند اما اطمینان دارم ایران به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا خواهد کرد.

مطهری درباره این سوال که آیا دوست دارد بازی در لیگ ستارگان قطر را تجربه کند هم اظهار داشت: لیگ قطر را دوست دارم و این لیگ را به خاطر حضور بازیکنان ایرانی دنبال می کنم. اگر فرصتی برای بازی کردن من در این لیگ به وجود آید، دوست دارم چنین تجربه ای داشته باشم و از آن استفاده کنم.

وی درباره این سوال که دوست دارد در چه لیگی به میدان برود نیز عنوان کرد: رویایم حضور در رقابت های بوندسلیگا و یا لالیگا است و امیدوارم که به این رویا برسم.

تیم ملی امید ایران در دومین بازی خود به مصاف قطر میزبان خواهد رفت و پیروز این دیدار می تواند صعودش را به دور بعد قطعی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز