فدراسیون فوتبال پشتوانه‌اش به باشگاههاست

ترابیان: FIFA و AFC ما را به سمت حرفه‌ای شدن هدایت می‌کنند

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۶۵۰۲۱
ترابیان: FIFA و AFC ما را به سمت حرفه‌ای شدن هدایت می‌کنند
رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی معتقد است باید از داشته هایمان به شکل منظمی بهره برداری کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس ترابیان  رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص اهداف برگزاری کارگاره آموزشی فوتبال ساحلی گفت: از تک تک شما عزیزان که از اقصی نقاط کشور در این سمینار حضور یافتید، تشکر می کنم. آنچه مسلم است این است که فدراسیون تمام تکیه گاهش به باشگاههاست. اگر تیم ملی با اقتدار در میادین بین المللی پا به عرصه می گذارد، مرهون زحمات باشگاههاست. اگر باشگاهها خوب عمل نکنند به هیچ وجه نمی توانیم تیم ملی مقتدر و افتخارآفرینی داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که از سال 1999 تیم ملی فوتسال توانست ده بار عنوان قهرمانی را برای کشور به ارمغان بیاورد مرهون زحمات باشگاههایی بوده که بازیکنان ارزنده و توانمندی را پرورش دادند. امروز فوتسال ایران را به عنوان یک قطب مقتدر در دنیا می شناسند. تیم ملی برزیل همیشه از ایران به عنوان یکی از حریف های تدارکاتی خوب نام می برد. خوشبختانه در فوتبال ساحلی هم همین اتفاق رخ داده است، اگر امکانات سخت افزاری فراهم شود قطعا تیم های قوی و مطرحی به ایران خواهند آمد.

رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم با روند کنونی جایگاهمان را در دنیا حفظ و یا حتی ارتقا دهیم مگر اینکه لیگ ما به سمت حرفه ای شدن برود. این در حالی است که بسیاری از مسائل همچون برگزاری منظم لیگ ها  می تواند کمک بسزایی در این زمینه بکند، ما باید از داشته هایمان به شکل منظمی بهره برداری کنیم و به سوی حرفه ای شدن قدم برداریم.

ترابیان در پایان درباره برگزاری دوره های آموزشی برای باشگاهها گفت: یکی از مسائلی که ما امروز به شدت آن را دنبال می کنیم بحث آموزش برای کادر فنی و مدیران باشگاههاست.  در نظر داریم دروه های آموزشی یک یا دو روزه ای برای استانها داشته باشیم. از شما عزیزان می خواهم در این کارگاه که برای صدور مجوز حرفه ای باشگاهها است، توجه ویژه ای داشته باشید و بدانید قطعا ما چه بخواهیم و نخواهیم فوتبال ساحلی دنیا مخصوصا فیفا و ای اف اسی ما را به سمت حرفه ای شدن هدایت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز