باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری تاکید کرد

فدراسیون فرقی بین محمدپور و سلیمی قائل نیست/ برای کاهش محرومیت علی‌حسینی نامه مجدد ارسال کرده ایم

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۸:۳۸
کد خبر: ۳۶۵۴۴۳
فدراسیون فرقی بین محمدپور و سلیمی قائل نیست/ برای کاهش محرومیت علی‌حسینی نامه مجدد ارسال کرده ایم
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص پیگیری مراحل درمانی سعید محمدپور از سوی کمیته پزشکی اذعان کرد که فدراسیون هیچ فرقی بین محمدپور و سلیمی قائل نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص پیگیری مراحل درمانی سعید محمد‌پور گفت: شخصاً با محمدپور صحبت کردم؛ هر کاری به نفع او باشد برایش انجام می دهیم و به همین دلیل از دکتر گیتی و دو متخصص دیگر درخواست کردیم در جلسه کمیسیون پزشکی امروز حضور داشته باشند که اگر عمل جراحی او در خارج از کشور بهتر انجام می‌شود هر چه سریعتر اعزام و اگر امکانات و شرایط در ایران فراهم است، عمل جراحی این وزنه‌بردار در داخل کشور انجام شود.

لازم به ذکر است، جلسه کمیسیون پزشکی سعید محمدپور امروز ساعت 12 با حضور دکتر نوروزی، دکتر گیتی و دو متخصص دیگر برگزار می شود.

وی در خصوص پیگیری کاهش محرومیت سعید علی حسینی گفت: با توجه به راهنمایی طباطبایی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) روز گذشته نامه دیگری را به فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری برای کاهش محرومیت علی حسینی ارسال کردیم. براساس ماده 25 نظامنامه ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) کسانی که دوران محرومیت را مانند سعید علی حسینی می‌گذرانند می‌توانند این استیناف را برای کاهش محرومیت داشته باشند که در نامه‌های ارسال موارد را مستند و براساس این بند از فدراسیون بین‌المللی خواستیم که محرومیت این وزنه بردار کشورمان کاهش یابد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: فدراسیون پیگیر این موضوع است و اگر جواب نامه‌ها را ندهند در خرداد ماه سال 95 و همزمان با برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک جام فجر در تهران که تاماش آیان، رئیس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به تهران می‌آید، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز