لیگ برتر والیبال بانوان؛

تقابل دانشگاه آزاد و ذوب آهن در آغاز دور برگشت

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۱:۳۷
کد خبر: ۳۶۵۶۸۲
دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه با دو دیدار آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه با دو دیدار آغاز می شود که تیم های دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان در تهران به مصاف یکدیگر می روند.

هفته نخست دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان یادواره 200 شهید والیبالیست روزهای پنج شنبه تا شنبه هشتم تا دهم بهمن ماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (سه مسابقه) و تبریز پیگیری خواهد شد.

دانشگاه آزاد در نخستین مسابقه این هفته که ساعت 15 پنج شنبه هشتم بهمن ماه برگزار می شود، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. ذوب آهن (پنج برد) و دانشگاه آزاد (چهار برد) هر دو 14 امتیاز دارند، اما با اختلاف یک پیروزی در رتبه های دوم و سوم جدول لیگ برتر بانوان قرار گرفته اند.

ذوبی ها در دیدار رفت در اصفهان سه بر دو به پیروزی رسیدند و حال دانشگاه آزاد در اندیشه جبران این نتیجه در دیدار خانگی است.

دومین مسابقه این هفته روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه در سالن میلاد شهر تبریز برگزار می شود و شهرداری تبریز میزبان همنام ارومیه ای خود خواهد بود. شهرداری ارومیه با سه امتیاز و شهرداری تبریز بدون امتیاز در رتبه های ششم و هفتم جدول این رقابت ها قرار دارند و تبریزی ها در این مسابقه می توانند به نخستین برد خود با استفاده از امتیاز میزبانی دست یابند.

تیم والیبال گاز تهران صدرنشین 17 امتیازی با شش برد و قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر بانوان، روز جمعه نهم بهمن ماه در نخستین مسابقه دور برگشت خود در خانه والیبال تهران به مصاف برق جدید فارس می رود. بازی این دو تیم در دور رفت سه بر صفر به سود گازی ها تمام شد.

نماینده شیراز تیمی است که این هفته دو مسابقه خواهد داشت و این تیم ساعت 14 روز شنبه دهم بهمن ماه میهمان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود. برق جدید فارس و سایپا به ترتیب با 9 و 6 امتیاز در جایگاه های چهارم و پنجم جدول هستند.
 
برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:
 
پنج شنبه هشتم بهمن ماه:
تهران، ساعت 15، سالن علوم تحقیقات: دانشگاه آزاد – ذوب آهن اصفهان
تبریز، ساعت 15، سالن میلاد: شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه
 
جمعه نهم بهمن ماه:
تهران، ساعت 15، خانه والیبال: گاز تهران – برق جدید فارس
 
شنبه دهم بهمن ماه:
تهران، ساعت 14، خانه والیبال: سایپا تهران – برق جدید فارس 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز