دیدار رئیس فدراسیون کبدی و دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با سفیر ایران در پاکستان

دیدار مقصودلو و سرور با سفیر ایران در پاکستان

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۶۶۳۰۷
دیدار مقصودلو و سرور با سفیر ایران در پاکستان
محمدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران به همراه محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با سفیر ایران و پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

 

 

 

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا محمد رضا مقصودلو و محمد سرور نایب رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در حاشیه اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی ایران در شهر اسلام آباد پاکستان پس از برگزاری دومین دیدار تدارکاتی مابین دو کشور ایران و پاکستان که با پیروزی ۴۵ بر ۳۴ ایران همراه بود به دیدار سفیر ایران در پاکستان رفتند تا در خصوص همکاری های صمیمانه سفارتخانه ایران در پاکستان از زحمات سفیر ایران و همکارانش در راستای سفر تیم های کبدی به پاکستان تقدیر و تشکر کنند.

در این دیدار صمیمانه که در سفارتخانه ایران برگزار گردید محمدرضا مقصودلو گزارشی از روند فعالیت موفقیت آمیز و مدال های ارزشمند کبدی ایران در آسیا و جهان ارائه کرد که با تقدیر و تشکر سفیر ایران در پاکستان همراه بود.

محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا هم به پاس زحمات سفیر ایران لوح یادبودی به همراه محدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران به وی اهداء کردند.

در پایان این دیدار صمیمی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی کبدی ایران به همراه محمد رضا مقصودلو و محمد سرور نایب رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در ضیافت شام سفیر ایران شرکت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز