اهم مسائل مطروحه در هفتمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیمهای ملی

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۶:۲۵
کد خبر: ۳۶۷۸۲۰
هفتمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیمهای ملی در محل کمیته ملی المپیک تشکیل شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ابتدای این نشست پیرامون مفاد منشور فرهنگی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک 2016 برزیل بحث و تبادل نظر انجام گرفت و کلیات ان در 15 ماده به تصویب رسید سپس پیشنهادات اعضا کمیته فرهنگی در رابطه با المپیکی کردن فضای کشور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با برگزاری نشست مشترک  با نمایندگان شهرداری تهران، صدا و سیما و رسانه های مکتوب ورزشی در این رابطه تبادل نظر و همکاری صورت پذیرد .

چگونگی برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک 2016 نیز  از دیگر مباحث مطروحه در نشست فوق بود  که در این ارتباط   نیز گفتگو وهمفکری صورت پذیرفته و در گام نخست اواخر تیرماه سال آتی به عنوان تاریخ برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران تعیین شد. .

همچنین مقرر شد تا جزوات فرهنگی با محتوای مسائل ارزشی ،معنوی و اخلاقی  در رابطه با ورزش مانند احترام به پیشکسوت، وفای به عهد،مقابله با تفکرات منفی، احساس مسئولیت نسبت به دیگران و  ارزش در ورزش  با استفاده از نظریات  صاحب نظران و معرفی ورزشکاران الگو در این زمینه فرهنگی، آماده شده و در اختیار اعضا کاروان ورزشی ایران اعزامی به المپیک قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز