لیگ برتر والیبال؛

شهرداری تبریز در تهران صدرنشین را شکست داد

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۰:۱۵
کد خبر: ۳۶۹۳۸۷
شهرداری تبریز در تهران صدرنشین را شکست داد
تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق به شکست بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست و یکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روز چهارشنبه 14 بهمن ماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردکان و مشهد پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم های بانک سرمایه و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر یک به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ست دوم 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب تیم شهرداری تبریز شدند.

شهرداری تبریز با کسب این پیروزی تعداد بردهایش را به عدد 10 رساند و با 30 امتیاز به عنوان پنجمین تیم لیگ برتر سهمیه مرحله پلی آف را به دست آورد و بانک سرمایه به رغم شکست همچنان در صدر جدول باقی ماند.

این دیدار یک هزار نفر تماشاگر داشت و به مدت 120 دقیقه طول کشید. سید محمد موسوی نیز به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه از شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، لوکاس توماس و فرهاد ظریف به عنوان ترکیب نخستین این مسابقه استفاده کرد.

شهرداری تبریز نیز از محمد حسین صنوبر، اسووتوسلاو گوسف، مهدی کریمی، میکائیل تاجر، والنتین براتوف، محمد طاهر وادی و محمدرضا موذن در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

محمد شاهمیری و میثم پارسه داوران اول و دوم این دیدار بودند. همچنین خلیل یگانه مجد ناظر این مسابقه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز