لیگ برتر والیبال؛

متین باخت اما به پلی آف صعود کرد

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۹۳۹۲
متین باخت اما به پلی آف صعود کرد
تیم والیبال پیکان تهران در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق به شکست متین صالحین ورامین شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم پیکان تهران در هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره 200 شهید والیبالیست امروز چهارشنبه میزبان متین در خانه والیبال تهران بود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا 16 برد خود را کسب کنند و با دو امتیاز اختلاف نسبت به بانک سرمایه در رتبه دوم باقی بمانند.

پیکانی ها در ست دوم با نتیجه به دور از انتظار 25 بر 14 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 21، 31 بر 29 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا تعداد امتیازهای خود را به عدد 45 برسانند.

متین صالحین ورامین نیز با پذیرش یازدهمین شکست 27 امتیازی باقی ماند اما به دلیل امتیاز و برد بیشتر نسبت به کاله صعودش به مرحله پلی آف قطعی شد.

پیمان اکبری سرمربی پیکان در ابتدای این مسابقه از مسعود غلامی، والریو ورمیلیو، جواد معنوی نژاد، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، نیکولای نیکلوف و مهدی مرندی به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد.

تیم والیبال متین صالحین ورامین نیز با ترکیب مصطفی شریفات، حسام بخششی، بهرام فرید، رحمان داودی، پرویز پزشکی، محمد محمدکاظم و احسن اله شیرکوند این مسابقه را شروع کرد.

احمد سرمست و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بر این مسابقه را بر عهده داشتند و حسین پورکاشیان نیز به عنوان ناظر، نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.

ورمیلیو از تیم پیکان و مصطفی شریفات از متین ورامین به علت اعتراض به داور کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار یک هزار و 200 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت و 120 دقیقه طول کشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز