تمام تیراندازان در ریو شانس گرفتن مدال دارند

علی آبادی: فدراسیون تیراندازی نگاه عدالت محور دارد/ دکتر گودرزی حمایت خوبی از تیراندازی داشته است

۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۰:۳۵
کد خبر: ۳۶۹۷۶۴
نائب رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اگر فرصت کافی به بانوان داده شود می‌توانند استفاده لازم را ببرند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طاهره علی‌آبادی، نائی رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص ورزشکاران تیراندازی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند صحبت کرد. وی دراین باره اظهار داشت: تاکنون توسط الهه احمدی که در 6 ماه دوم سال نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی بوده، نجمه خدمتی، سبقت‌ الهی و جان بزرگ در بخش بانوان و پوریا نوروزیان در بخش آقایان سهمیه گرفته ایم.

وی در مورد اینکه دلیل عملکرد بهتر خانم‌ها در تیراندازی چیست عنوان کرد: جای خوشحالی دارد که خانم‌ها فعالیت خوبی در تیراندازی دارند و نشان دادند که اگر فرصت کافی به آنها داده شود می‌توانند استفاده لازم را ببرند. فدراسیون نگاه عدالت محور دارد و به خانم‌ها میدان کافی داده شده که خوشبختانه آن‌ها هم توانستند از فرصت کافی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده لازم را ببرند.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: محمود گودرزی و کیومرث هاشمی حمایت خوبی از ما دارند. دو روز قبل که آنها را در حرم رهبر کبیر انقلاب دیدم باز هم از ما حمایت کردند. همان طور که مقام معظم رهبری اعلام کردند کسب مدال قهرمانی دارای اهمیت است اما ارزش بالاتر حضور با حجاب خانم‌های ایرانی در عرصه بین‌المللی است که پس از این نکات ورزشکاران ما به حرم امام(ره) رفتند و بیعت دوباره‌ای با رهبر کبیر انقلاب و ارزش‌های انقلاب داشتند تا انشاءالله در المپیک هم به موفقت برسیم.

وی در مورد اینکه آیا احمدی شانس کسب مدال در المپیک را دارد اظهار داشت: همه این 4 ورزشکار شانس کسب مدال دارند آن ها با کسب یک سهمیه می‌توانند در دو رشته حضور پیدا کنند و شانس خود را امتحان کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز