طارمی در گفتگو با برنا:

در بازی سپاهان هم مهدی طارمی گل زن بودم/ با عنوان آقای گلی و قهرمانی از پرسپولیس خداحافظی می کنم

۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۷:۰۸
کد خبر: ۳۶۹۷۹۶
در بازی سپاهان هم مهدی طارمی گل زن بودم/ با عنوان آقای گلی و قهرمانی از پرسپولیس خداحافظی می کنم
مهدی طارمی مهاجم توانمندی است اما در برخی از بازی ها آن قدر فرصت هدر می دهد که ما را به یاد احمد مومن زاده می اندازد! مثل دیدار با سپاهان...

او بعد از این بازی در گفتگویی با سرویس ورزشی خبرگزاری برنا صحبت کرده است:

*پرسولیس در بازی با سپاهان دو امتیاز حساس از دست داد و کارش برای قهرمانی سخت شد!

بله همین طور است اما اختلاف 5 امتیازی با صدرنشین به گونه ای نیست که در فاصله 12 هفته مانده به پایان بازی ها قابل جبران نباشد. ما مستحق قهرمانی هستیم و برای قهرمانی تلاش می کنیم.

*قبول داری شما مسبب از دست دادن دو امتیاز تیم پرسپولیس در بازی با سپاهان بودی؟

نه اصلا این طور نبود. در بازی با سپاهان هم من همان مهدی طارمی گلزن بودم اما فرق این بازی با بازی های دیگر این بود که توپ هایم تبدیل به گل نشد. قرار نیست همیشه همه توپ های من وارد گل شوم. قطعا مدافعان و دروازه بانان حریف هم توانمند هستند. من در این بازی با همان انگیزه همیشگی و همان تلاش بازی کردم.

*در صحنه ای شما در موقعیت تک به تک، توپ را از بالای دیرک عبور دادی! گل نکردن چنین توپ هایی خیلی سخت است؟

در آن صحنه من دیدم رحمان احمدی آماده واکنش روی توپ زمینی است بنابراین توپ را هوایی زدم و تصورم این بود گل شده است! اما متاسفانه توپ به بالا رفت. در صحنه ای دیگر هم دیدید که دریبل دو طرفه زدم که رویم خطا انجام دادند. ما با تیمی بازی داشتیم که خط دفاعی خوبی داشت. با این حال معتقدم تیم ما در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشت.

*پس شما یک مهاجم گل نزن نیستی حتی در یکی، دو بازی!

ببینید من حاشیه ای در فوتبال ندارم که بعضی ها به آن اشاره می کنند. همیشه هم در زمین فوتبال پرتلاش بازی کرده ام اما یقین بدانید چنین روزهایی باز هم در فوتبال من تکرار خواهد شد. من می گویم همیشه قرار نیست توپ های من وارد دروازه شود. در برخی از بازی ها معادلات فکری ام در زدن ضربات اشتباه در می آید و توپ به هوا می رود. نکته دیگر اینکه شما باید مدافعان و دروازه بان حریف را هم توانمند فرض کنید. مثلا در بازی ذوب آهن– استقلال دیدید که تیم میزبان خیلی حمله کرد و خیلی ضربه زد اما دروازه بان حریف مانع از باز شدن دروازه اش شد. در بازی با سپاهان هم پادوانی به خوبی من را مهار کرده بود. البته همان طور که دیدید در یکی، دو صحنه موقعیت های خوبی نصیب من شد اما متاسفانه ضربات آخرم بد بود.

*در مورد جدایی شما از تیم پرسپولیس هر روز یک خبر مخابره می شود؟

نه شک نکنید من تا آخر فصل از پرسپولیس جدا نمی شوم چون قرارداد دارم و رها کردن پرسپولیس در این برهه از زمان به نفع هیچکدام نیست. من می خواهم با عنوان آقای گلی و قهرمانی از پرسپولیس خداحافظی کنم.

*مراسم تولد علی دایی یک فرق عمده با دیگر مراسم تولد داشت، صورت او کیک مالی نشد؟

مگر کسی جرات داشت این کار را انجام دهد...؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز