نایب رئیس انجمن والیبال معلولین اعلام کرد:

برای ارتقا رنکینگ جهانی به چین می رویم

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۵:۵۰
کد خبر: ۳۷۲۸۸۷
ملی‌پوشان تیم والیبال نشسته بانوان از امروز پنجمین مرحله تمرینات خود را در چابهار آغاز کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملی پوشان تیم والیبال نشسته بانوان از امروز پنجمین مرحله تمرینات خود را در چابهار آغاز کردند.

لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: بانوان تیم ملی والیبال نشسته از امروز تمرینات خود را در چابهار، به میزبانی دانشگاه دریانوردی،آغاز کردند.

وی افزود: هدف اصلی در این اردو بر هماهنگی بیشتر میان ملی پوشان و مرور تکنیک ها و تاکتیکهای آموزش داده شده متمرکز شده و پس از این اردو، ششمین مرحله تمرینات در تهران و متصل به اعزام به رقابت های جام بین قاره ای در چین برگزار خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: 14 ملی پوش به این اردو دعوت شدند و در نهایت 12 والیبالیست که پیش از این اسامی آنها اعلام شده، به مسابقات جام بین قاره ای اعزام می شوند.

وی گفت: از سال 87 به بعد سابقه حضور در مسابقات جهانی را نداشتیم و تنها با حریفان آسیایی روبرو بودیم، لذا این مسابقات فرصت خوبی است که بتوانیم ضمن ارتقا رنکینگ جهانی، شناختی خوب از حریفانمان در پارالمپیک ریو نیز داشته باشیم.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین افزود: حضور 15 تیم در مسابقات جام بین قاره ای کم نظیر است و تیم هایی که صاحب سهمیه پارالمپیک نیز هستند همگی در این مسابقات حضور دارند و تکلیف آخرین تیم راه یافته به پارالمپیک نیز در این مسابقات مشخص می شود.

وی افزود: تیم های برزیل، آمریکا، اوکراین، روسیه، چین، ایران و مصر موفق به کسب سهمیه شده اند و تیم هشتم نیز از این مسابقات سهمیه خواهد گرفت. تیم هایی نظیر هلند، اسلوونی و کانادا نیز در زمره تیم هایی هستند که شانس کسب سهمیه دارند.

توکلی در پایان گفت: تا در شرایط مسابقات قرار نگیریم، نمی توان از نتیجه صحبت کرد اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ضمن کسب نتایج خوب و ارتقا رنکینگ، با شناختی بهتر نسبت به حریفان به بازی های پارالمپیک ریو برویم.

نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال‌و بختیاری)، معصومه زارعی بروتی، سمانه قنبرزاده (خراسان رضوی)، زینب ملکی، نرجس سخایی (اصفهان)،زهرا عبدی (زنجان)، زهرا دانای طوس (گلستان)، عشرت کردستانی،بتول جعفریان ارجاس، بتول خلیل‌زاده (کرمان)،زهرا نجاتی عارف (همدان)،فرزانه حیدری (هرمزگان)، مهری فلاحی دریا کناری (گیلان)، ملی پوشان دعوت شده به این تمرینا هستند.

فرید صائبی به عنوان مشاور و مدیر فنی، مریم ایرانمنش به عنوان سرمربی و بتول مهران پور به عنوان مربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

سرپرستی این اردو که از 24 تا 30 بهمن ماه به میزبانی چابهار برپاست، بر عهده لیلی توکلی است و پوران سرلگ نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز