سوالی مهم از فدراسیون فوتبال

چرا آل اشپورت دو رقیب جدی پیدا کرده است؟

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۲:۱۹
کد خبر: ۳۷۳۱۸۵
چرا آل اشپورت دو رقیب جدی پیدا کرده است؟
فدراسیون فوتبال قصد داشت بار دیگر قرارداد خود را با شرکت آل اشپورت نهایی کند و این در حالی بود که به دفعات سرمربی تیم ملی، که مورد وثوق فدراسیون فوتبال است، به کیفیت لباس ها معترض شده و بازیکنان هم به این مسئله اعتراض کرده بودند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ شدت اعتراضات به حدی بود که شرکت آل اشپورت پیش از جام جهانی ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می داد بعد از شستن لباس اتفاقی برای آن نمی افتد و لباس ها بر خلاف ادعای ایرانی ها کوچک نمی شود.

خیلی ها می گویند مردی که لباس آل اشپورت را در ویدئوی منتشر شده در داخل ماشین لباس شویی می اندازد لباس اصل آل اشپورت را در دست داشته اما لباسی که در اختیار تیم ملی قرار می گرفته لباس اصل نبوده است!

به هر صورت فدراسیون فوتبال در یکی، دو ماه اخیر تصمیم گرفت قرارداد خود را با شرکت آل اشپورت نهایی کند و اذعان داشت که شرکت دیگری برای عقد قرارداد در این زمینه تمایلی ندارد اما با فراخوان دوباره هم اکنون خبر رسیده شرکت های لی نینگ و هامل قبول کرده اند لباس های تیم ملی را تامین کنند. شرکت لی نینگ چینی است و این شرکت برگرفته از نام اسطوره چینی ها در ژیمناستیک بوده و جالب اینکه به تازگی اسپانسر کمیته ملی المپیک هم شده است.

نکته جالب در مورد آل اشپورت اینکه این شرکت فقط بخشی از نیازهای تیم های ملی را تامین می کند و از جایی به بعد فدراسیون فوتبال باید به شرکت آل اشپورت پول بدهد! هم اکنون تیم های ملی پایه بخشی از نیازهای خود را از تولیدات داخلی تامین می کنند! این به وضوح مشخص است. اگر سری به تمرینات تیم های پایه بزنید متوجه می شوید بخشی از البسه آنها از تولیدات داخلی است و آن طور که گفته می شود آل اشپورت فقط به تیم ملی بزرگسالان و تیم امید لباس می دهد و دیگر تیم های برای گرفتن از لباس از این شرکت باید 30 درصد از قیمت آن را بپردازند که فدراسیون فوتبال به جای پرداخت 30 درصد ترجیح می دهد از شرکت های داخلی خریداری کند!

صرف نظر از این مباحث یک سوال مهم در این بین وجود دارد که چرا آل اشپورت یک رقیب جدی پیدا کرده و چرا فدراسیون فوتبال پیشتر گفته بود تنها آل اشپورت تمایل به حمایت از تیم ملی دارد؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز