تور جهانی کیش؛

حاتمی: داوران ایرانی کاملا آماده هستند

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۷۳۲۸۳
مسئول داوران ایرانی تور جهانی والیبال کیش گفت: داوران ایرانی آموزش های لازم را برای تور جهانی دیده اند و کاملا آماده هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ایران برای نخستین بار از 26 تا 30 بهمن ماه میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش است.

16 داور بین المللی و 24 داور ایرانی در این رقابت ها به عنوان داور اول، داور دوم، خط نگهدار و منشی فعال خواهند بود.

امیدوار حاتمی مسئول داوران ایرانی تور جهانی درباره میزان آمادگی آنان گفت: دیروز و امروز دوره های فشرده آموزشی برای مرور قوانین و نحوه کار با سیستم منشی الکترونیکی برگزار شده است و داوران ایرانی با انگیزه در این دوره شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه نحوه علامت دادن داوران خط نگهدار نیز از دیگر محورهای تدریس در دوره بود، گفت: داوران ایرانی به دلیل تجربه کار در لیگ جهانی تسلط کامل قوانین، پروتکل ها و کار با سیستم منشی الکترونیکی دارند و در این دوره ها یادآوری مجدد انجام شد.

حاتمی تصریح کرد: 12 داور ایرانی وظیفه کار با سیستم منشی الکترونیک را بر عهده دارند که در چهار زمین این رقابت ها انجام وظیفه می کنند و همزمان نیز منشی های دستی کار خود را انجام خواهند داد.

وی گفت: پس از پایان مرحله مقدماتی دیگر منشی ها به صورت دستی کار نمی کنند و تنها از سیستم الکترونیکی برای ثبت اطلاعات مسابقات استفاده خواهد شد.

مسئول داوران ایرانی تور جهانی افزود: 12 داور ایرانی نیز مسئولیت خط نگهداری مسابقات را بر عهده دارند که مسابقات جدول مقدماتی با دو خط نگهدار و مسابقات جدول اصلی با چهار خط نگهدار انجام می شود.

حاتمی در پایان گفت: ساعت 15 امروز آخرین مرحله دوره داوران ایرانی و خارجی به صورت عملی در زمین های ساحلی کیش برگزار می شود تا از فردا رقابت ها آغاز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز