در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیدار آسانی وجود ندارد

زیدان: از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۷:۲۰
کد خبر: ۳۷۴۸۱۹
زیدان: از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در بازی برابر رم ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از پیروزی برابر رم، به ستایش از عملکرد شاگردانش در این دیدار پرداخت و نتیجه به دست آمده را بسیار خوب توصیف کرد.

رئال مادرید در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی ارزشمندی را بدست آورد و موفق شد در ورزشگاه المپیکو با دو گل مقابل رم به پیروزی برسد تا ثابت کند شانس بسیار زیادی برای صعود به جمع هشت تیم دارد.

هرچند تیم تحت هدایت زین الدین زیدان، پیروزی ارزشمندی بدست آورد اما این مربی فرانسوی بازی برابر رم را سخت توصیف کرد.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بهتر از این نمی شد. پیروزی با دو گل، آن هم در خانه حریف نتیجه بسیار خوبی است. درست است که ما در این دیدار با دو گل حریف را شکست دهیم اما بازی به هیچ وجه آسان نبود.

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: رم حریف سختی برای رئال بود. قبل از بازی مشکلاتی داشتیم اما خوشبختانه با تمرکز بالایی بازی کردیم و نتیجه دلخواه را هم به دست آوردیم. بسیار راضی و خوشحال هستم. در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. وقتی در مرحله حذفی در خانه حریف به میدان می روید، ثابت می شود برابر حریفی سخت‌کوش و لجباز باید بازی کنید. رم در دیدار امشب فشار زیادی آورد ولی باتجربه بازی کردیم و نشان دادیم که چگونه می توانیم در شرایط سخت، همه چیز را اداره کنیم.

کریستیانو رونالدو در این دیدار گل نخست تیمش را در دقیقه 57 به ثمر رساند. زیدان به ستایش از این ستاره پرتغالی پرداخت و گفت: رونالدو کار خود را به خوبی انجام داد و خوشحالم که در این دیدار هم گلزنی کرد. نه تنها برای رونالدو خوشحال هستم بلکه باید بگویم گلزنی خسه رودریگس هم من را خوشحال کرد. او به عنوان یار جایگزین وارد بازی شد و موفق به گلزنی هم شد تا نشان دهد می تواند بازیکنی تاثیرگذار برای رئال باشد.

زیدان درباره رابطه خوب با شاگردانش نیز گفت: بازیکن، مهم ترین عنصر یک تیم است. بدون بازیکن، یک مربی نمی تواند به چیزی برسد. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم. می خواهم به آنها بسیار نزدیک باشم و با هم زمینه را برای موفقیت فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز