رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان؛

خراسان رضوی به قهرمانی رسید

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۷۵۵۹۰
تیم های زنجان و فارس به ترتیب مقام دوم و سوم این رقابت های را به دست آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت‌های لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر بانوان از 28 تا 30 بهمن ماه به میزبانی هیات شهرستان بم و با حضور تیم‌های اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، بم، یزد و فارس برگزار شد که خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کرد. زنجان نایب قهرمان شد و عنوان سوم هم به فارس رسید.

تیم‌های یزد، بم و اصفهان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را بدست آوردند. در پایان مسابقات نیز مهسا سعادتی به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد.

مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ضمن  ابراز خرسندی از میزبانی و روند برگزاری مسابقات گفت: این رقابت‌ها فرصت خوبی بود تا رشته بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان پویایی خود را حفظ کند و تلاش کردیم استعدادهای برتر به خصوص در بخش جوانان را رصد کنیم تا از آنها در رویدادهای پیش رو به خصوص مسابقات آسیایی، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بانوان در رشته بسکتبال با ویلچر رشد خوبی داشته‌اند و شاهد شکوفایی ورزشکاران جوان زیر 25 سال بودیم. در تلاشیم تا در آینده در کنار تیم بزرگسالان، تیم جوانان را نیز تشکیل دهیم و تغییرات بزرگی پیش روی تیم ملی خواهد بود. با توجه به تغییر میزبان، هیات بم فرصت کمی برای آماده‌سازی مسابقات داشت، اما با این وجود، رقابت‌ها بسیار خوب و با شرایط عالی برگزار شد و از معظمی و شیرازی، مسئولین هیات بم، قدردانی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز