پیام تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال ایران

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۹:۵۵
کد خبر: ۳۷۶۱۷۸
پیام تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال ایران
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی مقابل ازبکستان و دستیابی به جام قهرمانی قهرمانی فوتسال آسیا تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از پایان رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا و صعود تیم های ایران، ازبکستان، استرالیا، تایلند و ویتنام به جام جهانی فوتسال 2016 به میزبانی کلمبیا شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی گفت: جا دارد تا تبریک صمیمانه خود را به تیم ملی فوتسال ایران به خاطر کسب جام قهرمانی و عملکرد عالی آنها در طول برگزاری این مسابقات تبریک بگویم. همچنین عملکرد درخشان تیم ملی فوتسال ازبکستان در فینال مسابقات نیز جای تقدیر داشت.

وی در ادامه افزود: جا دارد تا در اینجا به این نکته اشاره کنم که کنفدراسیون فوتبال آسیا گروه پنج تیم بسیار قدرتمندی را امسال به رقابتهای جام جهانی فوتسال به میزبانی کلمبیا اعزام خواهد کرد.
 
شیخ سلمان در پیام تشکر خود به کمیته سازماندهی محلی گفت: برگزاری این مسابقات بسیار موفقیت آمیز بود و من تشکر ویژه ای از کمیته سازماندهی محلی و فدراسیون فوتبال ازبکستان برای همه تلاش های سخت آنها ر برگزاری این رویداد جهانی می کنم.
 
فینال مسابقات که روز یکشنبه برگزار شد با حضور دو تیم قدرتمند و پر افتخار از منطقه مرکزی آسیا بسیار هیجان انگیز بود. محمدرضا کشاورز و قدرت بهادری با به ثمر رساندن دو گل در نیمه اول، کسب عنوان یازدهمین قهرمانی فوتسال آسیا را برای تیم ملی فوتسال ایران به ارمغان آورد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز