دیدار رئیس انجمن دارت ایران با هاشمی

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲:۱۴
کد خبر: ۳۷۶۳۹۱
دیدار رئیس انجمن دارت ایران با هاشمی
صبح امروز حمید آذرپور رئیس انجمن دارت ایران ضمن حضور در کمیته ملی المپیک با هاشمی دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این نشست آذرپور رئیس انجمن دارت کشور ضمن ارائه گزارشی کوتاه در خصوص فعالیت های صورت گرفته در راستای قهرمانی و همگانی کردن این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد تا کمیته ملی المپیک همچنان که سیاستهای حمایتی خود را از فدراسیون ها دنبال می کند از انجمن هایی همچون دارت نیز حمایت لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا ضمن دعوت از رئیس فدراسیون جهانی دارت به تهران دیداری بین وی و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان وجود داشته باشد و همچنین در اعزامهای برون مرزی جهت حضور در رقابتهای بین المللی و همچنین جذب مربیان خارجی انتظار داریم تا کمیته ملی المپیک حمایتها و کمک های لازم را از انجمن دارت داشته باشد.

سپس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران انجمن دارت اظهار داشت: قطعا از سفررئیس فدراسیون جهانی این رشته به کشور استقبال خواهیم کرد چرا که معتقدیم چنین سفرهایی باعث تحکیم روابط فدراسیون های ملی با فدراسیون های بین المللی می شود.

وی ادامه داد: در حد امکان کمک ها و حمایت های لازم را از انجمن دارت کشور خواهیم داشت تا بخشی از دغدغه خاطر این عزیزان بر طرف شود و امیدواریم انجمن دارت به رغم کمبودها به فعالیت رو به رشد خود ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز