احساس ناامیدی می‌کنم

ونگر: شانس صعودمان پنج درصد است

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۷۰۲۹
ونگر: شانس صعودمان پنج درصد است
سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: واقعا احساس ناامیدی دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی توپچی ها از شکست برابر بارسلونا بسیار ناراحت است و احساس ناامیدی دارد. او اعتراف کرد که آبی اناری ها در این دیدار بهتر از تیم او بودند.

آرسنال یکی از میزبانان ناکام دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. این تیم که در ورزشگاه خانگی خود از بارسلونا پذیرایی کرد با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت باشد به ویژه اینکه دیدار برگشت در نیوکمپ برگزار می شود.

آرسن ونگر، سرمربی توپچی ها از شکست تلخ تیمش برابر بارسلونا ناراحت است و احساس ناامیدی دارد.

او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: من واقعا احساس ناامیدی دارم. بسیار ناراحت هستم. نباید بازی را این گونه واگذار می کردیم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم. می توانستیم دروازه بارسلونا را نیمه نخست باز کنیم اما متاسفانه از فرصت های خود استفاده نکردیم و در نهایت بازنده بازی شدیم.

وی ادامه داد: پیش از این هم برابر موناکو چنین بلایی سرمان آمد و با وجود آنکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما در نهایت بازنده شدیم و از دور رقابت ها کنار رفتیم. بی تجربه و ساده بودیم و این یک واقعیت است. گل نخست بارسلونا از روی یک ضد حمله به ثمر رسید و این واقعا دردآور بود چرا که تیم ما تا قبل از گلی که خورد بازی خوبی را به نمایش گذاشت و این فرصت را داشت که پیروز از میدان خارج شود.

ونگر گفت: بارسلونا تیم بزرگی است و باید صادقانه بگویم که آنها بهتر از هم بودند. نباید در گفتن واقعیت خجالت کشید. تیم حریف بهتر از ما بود و در نهایت هم پیروز شد. در فوتبال می توان با وجود آنکه ضعیف تر از حریف بود به پیروزی رسید اما ما نتوانستیم به چنین چیزی برسیم. احساس بسیاری بد دارم. ما درست از نقاط ضعفی که روی آنها کار کرده بودیم ضربه خوردیم و این درد آور است.

سرمربی آرسنال درباره این سوال که آیا تیمش با این نتیجه ای که به دست آورده شانس صعود به دور بعد را دارد، پاسخ داد: من دیوانه نیستم و رفتارهای دیوانه وار را هم دوست ندارم. شانس بارسلونا برای صعود به دور بعد با این نتیجه ای که به دست آورده 95 درصد است. با این حال باید به اسپانیا سفر کرد و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت. می توانستیم نتیجه صفر بر صفر را حفظ کرد اما باید اعتراف کنم که بازی پیچیده و سختی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز