بازتاب پیروزی سپاهان مقابل النصر در وب سایت رسمی AFC

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۰:۱۳
کد خبر: ۳۷۷۰۴۵
بازتاب پیروزی سپاهان مقابل النصر در وب سایت رسمی AFC
لوسیانو برزیلی با به ثمر رساندن دو گل در دو نیمه دیدار سپاهان مقابل النصر اولین پیروزی شاگردان ایگور استیماچ را در لیگ قهرمانان آسیا 2016 رقم زد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین پیروزی سپاهان 20 نوامبر در دیدار نفت تهران از سری رقابتهای لیگ برتر ایران بود. اما دو گل از سوی بازیکن برزیلی این تیم، پیروزی سپاهان در اولین دیدار گروه A مسابقات باشگاهی امسال در این قاره کهن را به همراه داشت. 

استیماچ سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل النصر امارات که روز گذشته ساعت 18:30 در استادیوم فولادشهر برگزار شد، در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه می دانند که مشکلات زیادی در روزهای اخیر داشتیم. اما با خود باوری به نتیجه مطلوبمان رسیدیم و ترجیح می دهیم پاسخ منتقدانمان را در زمین بدهیم. 
 
وی در مورد عملکرد لوسیانو پریرا که دو گل به ثمر رساند، گفت: او بازیکن بسیار خوبی است که تمرکز چهار مدافع حریف را به خودش معطوف می کند و بازیکن بسیار مهمی برای سپاهان است. مهاجمی که در یک دیدار دو گل به ثمر می رساند، حتما ارزش های زیادی دارد.
 
سرمربی سپاهان افزود: در فوتبال کار تیمی مطرح است نه یک بازیکن خاص. من پیش از این گفته بودم که حریف ما بازیکنان خوبی در سطح جهانی دارد اما در این بازی شاهد بودیم که نام های درخشان تفاوتی در نتیجه بازی ایجاد نمی کنند.
 
ایوان جووانویچ سرمربی تیم النصر نیز در گفتگو با سایت رسمی AFC گفت: این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می گویم. آنها در طول بازی عملکرد مناسب تری داشتند. 
 
وی در ادامه افزود: سپاهان کنترل بازی را از ابتدای بازی داشت و میانگین حملاتشان نسبت به تیم ما بیشتر بود. آنها سزاوار این پیروزی بودند. 
 
سرمربی النصر امارات در پایان گفت: ما چند بازی سپاهان را تماشا کرده بودیم. آنها عملکرد خوبی در بازی های پیشین خود داشتند. اما در اولین دیدارشان طی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در حد خودشان نبودند. در هر صورت بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند به هدفشان برسند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز