استقبال مردم سیستان و بلوچستان از قهرمانان ووشو

ووشو کار سیستان و بلوچستان: برای فرمان به امر رهبرم در رقابت با اسرائیل شرکت نکردم

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۳:۰۶
کد خبر: ۳۷۷۳۷۷
ووشو کار سیستان و بلوچستان: برای فرمان به امر رهبرم در رقابت با اسرائیل شرکت نکردم
برنا:تیم ووشو سیستان و بلوچستان که به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام ستارگان روسیه با یک تیم کاملا بومی در شهر مسکو توانست 6 مدال طلا ، ا نقره و 1 برنز کسب کند شامگاه دیشب /چهارشنبه/ مورد استقبال هم استانی های سیستانی و بلوچستانی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،مربی و سرپرست تیم اعزامی ووشو سیستان و بلوچستان و به مسابقات روسیه در گفت و گو با خبرنگار برنا از زاهدان اظهار داشت: سطح کیفی و کمی مسابقات خوب بود ، یکی از تورنمت های بسیار خوب رشته ووشو بود که هر ساله برگزار می شود که امسال هم استان سیستان و بلوچستان افتخار داشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شرکت کند.

 

عباس شیبک اضافه کرد: در وزن 70 کیلوگرم در بازی اول من با قرعه استراحت باید به مصاف برنده روسیه و اسرائیل می رفتم اما حریف اسرائیلی از جدول بالا آمد ولی با توجه به اینکه ما ایرانی ها همیشه خودمان را جز کسانی می دانیم که عنوان مدافعین حقوق مسلمانان جهان علی الخصوص مظلومین قلمداد می شویم ، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همیشه ورزشکاران را به عنوان سفیران و الگو های جامعه معرفی کردند در این رقابت شرکت نکردم.

 

وی افزود: تا به نوعی بتوانم همدردی خودم، کشورم و ورزشکاران ایران را به مردم فلسطین نشان دهم و انزجار خودمو مردمان ایران را از رژیم اسرائیل کودک کش نشان دهم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: جای دارد تبریک بگویم این موفقیت بسیار خوبی که توسط ورزشکاران رشته ووشو به وقوع پیوست، جالب از آن که تمام اعضای تیم ووشو کاران استان سیستان و بلوچستان هستند.

حسین ثوری بیان کرد: خوشحالی ما دو چندان می شود که وقتی این مردم را می بینیم که با شور و نشاط به استقبال عزیزان خودشان آمده اند.

وی ادامه داد: این استقبال عظیم ما را ملزم می کند تا تلاشمان را برای این که به اهداف مدنظر عزیزان برسیم بیشتر از قبل به آن بپردازیم.

ثوری تصریح کرد: می طلبد در این استان از این قبیل اقداماتی برای انگیزه شور و نشاط در جامعه که لزوم پیشرفت جامعه بر همین مبنا استوار است بیشتر تلاش کنیم و این شور و نشاط را به جامعه بزرگ سیستان و بلوچستان ارزانی کنیم.

وی اذعان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی های که در هیئت ووشو و در رشته های ورزشی می شود بتوانیم شاهد درخشش جوانان پذانگیزه و پراستعداد سیستان و بلوچستان در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز