لیگ دسته اول والیبال؛

پیروزی نمایندگان اراک و ساری در دور رفت مرحله نیمه نهایی

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۰:۳۰
کد خبر: ۳۷۷۴۳۶
پیروزی نمایندگان اراک و ساری در دور رفت مرحله نیمه نهایی
دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال با برتری شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران روز چهارشنبه با برگزار دو دیدار در شهرهای اراک و محمودآباد آغاز شد.

تیم شهرداری اراک در نخستین دیدار این مرحله میزبان همنام بجنوردی خود بود و در دیداری سنگین موفق به شکست سه بر دو حریف در خانه شد تا یک گام به دیدار نهایی این رقابت ها و صعود به لیگ برتر برداشته باشد.

در دومین دیدار این مرحله نیز تیم های کاله جوان و سازمان عمران شهرداری ساری در محمود آباد به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه تیم میهمان (سازمان عمران شهرداری ساری) سه بر دو به پیروزی رسید.

نماینده ساری با کسب این پیروزی یک گام مهم را برای صعود به دیدار نهایی برداشت و روز یکشنبه نهم اسفندماه در دیدار خانگی برای کسب دومین برد به مصاف کاله جوان خواهد رفت.

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و دیدار برگشت این دو تیم روز یکشنبه در شهرهای بجنورد و ساری برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری اراک در این مسابقه ها دومین برد خود را کسب نکنند، دیدار سوم روز چهارشنبه هفته آینده (12 اسفندماه) در اراک و محمودآباد تعیین کننده تیم صعود کننده از این مرحله خواهد بود.

نتایج کامل دو دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک به قرار زیر است:

شهرداری اراک 3 – شهرداری بجنورد 2

(25 بر 21، 25 بر 20، 18 بر 25، 23 بر 25 و 15 بر 9)

کاله جوان 2 – سازمان عمران شهرداری ساری 3

(16 بر 25، 25 بر 23، 22 بر 25، 25 بر 22 و 18 بر 20)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز