جدول رده بندی گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان آسیا

موفقیت ملموس تیم های ایرانی و کره ای

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۹:۳۰
کد خبر: ۳۸۰۶۵۱
موفقیت ملموس تیم های ایرانی و کره ای
لیگ قهرمانان آسیا در هشت گروه در مناطق شرق و غرب این قاره کهن هفته دوم خود را هم پشت سر گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیشترین سهم صدرنشینی نصیب تیم های ایرانی و کره جنوبی با دو صدرنشینی و یک رتبه دومی شده است. تیم های سپاهان و تراکتورسازی صدرنشین گروه های A و C هستند و تیم ذوب آهن نیز در رده دوم جدول رده بندی گروه B قرار دارد.

در منطقه شرق قاره آسیا نیز نیز تیم های اف سی سئول و پوهانگ کره جنوبی صدرنشین گروه های F و H هستند و تیم مطرح یونبورک سومین نماینده کره جنوبی نیز رده دوم جدول رده بندی گروه E را در اختیار دارد تا وضعیت مشابهی همانند تیم های ایرانی داشته باشند.

البته تیم سوون سامسونگ چهارمین نماینده کره ای ها در لیگ قهرمانان آسیا با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه B جای گرفته است.

در گروه های چهار گانه منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا و در گروه  Aتیم های سپاهان و النصر امارات با امتیاز مشابه 3 رده های اول و دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.تیم های الاتحاد عربستان و لوکوموتیو تاشکند نیز با دو امتیاز جایگاه های سومی و چهارمی را به خود اختصاص داده اند.

در گروه B  تیم النصر عربستان با 4 امتیاز صدرنشین است و تیم ذوب آهن با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دومی جای گرفت.تیم های بنیاد کار ازبکستان و لخویای قطر با امتیاز مشابه 1  در رده های  سوم و چهارم  قرار دارند.

صدرنشین گروه C تیم تراکتورسازی تبریز با 6 امتیاز است و الهلال عربستان با 4 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.تیم پاختاکور ازبکستان با یک امتیاز تیم سوم ججدول رده بندی است و تیم الجزیره امارات بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در گروه C نیز تیم الجیش قطر با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های الاهلی امارات و نسف قارشی ازبکستان با امتیاز مشابه 3 در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.قعرنشین این گروه تیم العین امارات بدون امتیاز است.

صدرنشین گروه های E ،F ،G و H در شرق آسیا نیز به ترتیب تیم های جیانگسوی چین، اف سی سئول کره جنوبی، ملبورن ویکتوری استرالیا و پوهانگ کره جنوبی هستند.

در تصاویر جدول رده بندی گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان آسیا و موقعیت تیم های ایرانی در گروه های A ،B و C  با خطوط قرمز رنگی دیده می شوند.

Untitled (4)

2 (3)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز