یک لشگر مصدوم و محروم برای این بازی داریم؛

کمالوند: فصل بعد جزو مدعیان کسب سهمیه هستیم/ با مدیریت خوب به آرامش رسیده ایم

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۵:۳۱
کد خبر: ۳۸۰۶۵۷
کمالوند: فصل بعد جزو مدعیان کسب سهمیه هستیم/ با مدیریت خوب به آرامش رسیده ایم
سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: من راهکارهایی بلدم که تماشاگران را به ورزشگاه بکشانیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم گسترش فولاد و استقلال اهواز به مصاف هم خواهند رفت. فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: بازی سختی مقابل استقلال اهواز داریم چرا که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. این تیم در نیم فصل جوانان جویای نام را به خدمت گرفته و توانسته در سه بازی اخیر خوب کار کند.

سرمربی گسترش فولاد اضافه کرد: امیدوارم از امیتاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با کسب سه امیتاز شرایط مان در جدول رده بندی را بهبود ببخشیم.

او با اشاره به غایبان تیمش افزود: فردا یک لشکر محروم و مصدوم داریم. اکرامی و لطیفی آسیب دیده هستند و مگنو باتیستا و محمد نصرتی هم به دلیل محرومیت ما را همراهی نمی کنند. چند بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که معلوم نیست به این بازی برسند یا نه.

او در ادامه گفت: ما به خودباوری کاملی رسیده‌ایم و بازیکنان ما هماهنگ شده‌اند. تغییرات زیادی در ترکیب داشته‌ایم اما این مساله تاثیری در کار ما ندارد چون سعی می‌کنیم از تمام داشته‌های‌مان استفاده کنیم. از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم راهی را که در تراکتور رفته بودیم در گسترش فولاد ادامه دهیم. با این روند و طبق برنامه‌ریزی‌ها فصل بعد جزو مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

کمالوند همچنین گفت: در چند نقطه هنوز ضعف داریم اما با مدیریت خوب باشگاه و آرامشی که در آن حاکم است تلاش می‌کنیم آنها را برطرف کنیم. امکانات ما در حدی است که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های ایران باشیم. همه بازیکنان دوست دارند که در تیم ما بازی کنند حتی از همین حالا برخی بازیکنان پیغام داده‌اند که می‌خواهند فصل بعد به این جا بیایند!

وی افزود: گسترش تیم خصوصی است و همه از بازی تیم ما رضایت دارند اما آیا بهتر نیست که مانند سایر تیم‌ها از حمایت‌های خارج از باشگاه برخوردار شویم؟ متاسفانه کار به جایی رسیده که تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس هم با کمبود تماشاگر روبه‌رو شده‌اند اما من راهکارهایی بلدم که تماشاگران را به ورزشگاه بکشانیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره اشتباه‌های داوری در دیدار تیمش با استقلال هم گفت: بحث ما اشتباه داور نبود بلکه روی کارها و حرف‌های استقلالی‌ها قبل از بازی حرف داشتیم که نسبت به داوری‌ها موضع گرفته بودند. آقای عنایت گفته که هیچ تیمی اندازه ما از داوری‌ها ضرر نکرده اما تاکنون هیچ داوری به خاطر اعتراض به من تذکر نداده چون معتقدم که داوران قشر با شرفی هستند که باید فضا و شرایط برای‌شان کاملا فراهم باشد.

سیاوش بختیاری زاده سررمبی استقلال اهواز به دلیل تاخیر در پرواز تیمش به نشست خبری این بازی نرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز