اعلام آرای کمیته انضباطی لیگ دسته دوم فوتبال

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹:۴۲
کد خبر: ۳۸۱۰۲۲
اعلام آرای کمیته انضباطی لیگ دسته دوم فوتبال
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلف برخی از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های سپیدرود رشت و توسعه شاهین کیش از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد و از سوی حسین خطیبی-سرمربی تیم توسعه شاهین کیش تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار زننده که منجر به اخراجش شد، روی داد. وی طبق بند های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی  به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.تیم های سپید رود رشت و توسعه شاهین کیش نیز به دلیل درگیری عوامل و بازیکنان تیم ها با یکدیگر، هر یک از تیم ها به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 
جریمه و محرومیت برای تیم پیام وحدت مشهد
مسابقه تیم های پیام وحدت مشهد و سپید رود رشت روز 28 بهمن ماه برگزار شد. تیم پیام وحدت مشهد به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سیروس سنگچوبی-سرمربی تیم پیام وحدت مشهد به دلیل اعتراض به داور و اقدام به بیرون کشیدن تیم خود که سبب درگیری و تحریک تماشاگران شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم پیام وحدت مشهد به دلیل فحاشی تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است، حسین خلیلی حسین پور و داود نظمی-بازیکنان تیم پیام وحدت مشهد به دلیل فحاشی به داور مسابقه هر نفر جداگانه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و هر نفر به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
لازم به ذکر است؛ محمد دلارای، آرش همایونی، سعید اصغر پور و محمد نعمتی از تیم پیام وحدت مشهد به دلیل ترک زمین بازی، بالا رفتن از نرده ها و درگیری با تماشاگران، هر کدام به 4 جلسه محرومیت از همراهی تیم های خود و هر نفر به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
 
جریمه نقدی برای بازیکنان ابومسلم مشهد
دیدار تیم های  کاسپین قزوین و نسل ابومسلم مشهد روز 27 بهمن ماه برگزار شد و از سوی بهزاد میثاقیان، مربی تیم ابومسلم مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری تیم نسل ابومسلم مشهد، این تیم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سلمان زحمتکش، بازیکن تیم نسل ابومسلم به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
شکری-سرمربی تیم نسل ابومسلم مشهد نیز به خاطر تحریک بازیکنان و اعتراض آنان که باعث وقفه در بازی شد نیز به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز