چیزی که برای من اهمیت دارد رفاقت ها است؛

گل محمدی: می خواستیم در کورس قهرمانی بمانیم/ در این فوتبال پوست کلفت شده ایم

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۷:۲۹
کد خبر: ۳۸۱۵۴۵
گل محمدی: می خواستیم در کورس قهرمانی بمانیم/ در این فوتبال پوست کلفت شده ایم
سرمربی ذوب آهن گفت: فکر نمی کنم صحنه مشکوکی وجود داشت و در مجموع داوری خوب بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن برابر نفت به پیروزی رسید. یحی گل محمدی، سرمربی ذوب آهن بعد از پیروزی تیمش برابر نفت تهران گفت: ما قبل از بازی هم قسم شده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم و نیت ما گرفتن آن بود. ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم. بازیکنانم امروز خیلی زحمت کشیدند و در بسیاری از دقایق تحت فشار بودیم ولی خوب دفاع کردیم و به شجاعت تیمم افتخار می کنم. بازی پرفشاری بود و به بازیکنانم در مجموع تبریک می گویم. در شروع بازی خیلی خوب نبودیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم موقعیت بدست بیاوریم و به گل برسیم. در مجموع بازی جانداری بود.

وی درباره درگیری کوتاهی که با منصوریان داشت که خیلی سریع هم به آشتی ختم شد، گفت: هر دو تیم از تیم های با اخلاق تیم هستند و تعداد کم کارت های زرد تیم ما هم این مسئله را تایید می کند. تنش های فوتبالی زیاد است و هرچه به پایان لیگ می رویم، بازی ها حساس تر می شود و در این حساسیت ها باید بیشتر خویشتن داری باشیم و احساسات را کنترل کنیم. ممکن است یک جایی این اتفاق نیافتد و در هر صورت همانطور که گفتید خیلی زود تمام شد و چیز خاصی نیست. چیزی که برای من اهمیت دارد رفاقت ها است که برای من هم اهمیت دارد.

او درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به ضد فوتبال بودن تیمش در این دیدار و وضعیت داوری در این دیدار بیان کرد: تیم نفت خیلی به ما فشار آورد و ما مجبور بودیم تا دفاع کنیم. ما از تعداد مهاجمانمان کم کردیم و طبیعی بود تیم نفت حمله کند. در مجموع ما خوب دفاع کردیم. اما درباره داوری باید بگویم که در خیلی از صحنه ها خطاهای بی موردی به سود نفت گرفته شد و کسی که باید اعتراض کند ما هستیم ولی هیچوقت دوست نداریم راجع به داوری صحبت کنیم. ما دو هفته پیش هم از داوری ضربه خوردیم و دو امتیاز را خیلی راحت برابر استقلال اهواز از دست دادیم و به داور هم احترام گذاشتیم. فکر نمی کنم صحنه مشکوکی وجود داشت و در مجموع داوری خوب بود.

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان در پاسخ به سوالی درباره توهین چند تماشاگر تیم نفت به او و تیمش بیان کرد: در هر صورت این مشکلات وجود دارد و وقتی استادیوم خالی است برخی به خودان اجازه می دهند توهین کنند و به نظر من براحتی می شود با آنها توهین کرد. مشخص است که چه کسی توهین می کند. به هرحال ما هم در این فوتبال پوست کلفت شده ایم و تحمل می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز