گفتگوی اختصاصی برنا در گیلان با تنها داور سه ستاره ایران درکسب سهمیه المپیک:

امیدوارم برای قضاوت در المپیک ریو انتخاب شوم

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹:۴۰
کد خبر: ۳۸۲۲۰۳
امیدوارم برای قضاوت در المپیک ریو انتخاب شوم
داور بین المللی بوکس گیلان برای قضاوت در رقابتهای کسب سهمیه المپیک در آفریقا ، آسیا واقیانوسیه ، امشب ایران را به مقصد کامرون ترک می کند.

بابک بردبار با  بالاترین درجه داوری بوکس ایران در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری برنا درگیلان گفت : فدراسیون جهانی بوکس پس از قضاوتم در فینال رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند ،برای داوری در رقابتهای سهمیه المپیک در آفریقا و پس از آن در آسیا و اقیانوسیه انتخابم کردند.

داور سه ستاره بوکس ایران افزود: برای قضاوت در رقابتهای بوکس کسب سهمیه المپیک در آفریقا به عنوان تنها نماینده ایران امشب به کامرون اعزام می شوم و از 20 اسفند تا 2 فروردین در این رقابتها حضور خواهم داشت .

وی افزود : تنها داورانی می توانند مسابقات جهانی ، آسیایی و کسب سهمیه المپیک را قضاوت کنند که مدرک سه ستاره بوکس جهان را داشته باشند.

بابک بردبار افزود: تنها ایرانی هستم که در تاریخ بوکس ایران قضاوت در رقابتهای کسب سهمیه المپیک  در دو قاره  را تجربه کرده ام و امیدوارم برای قضاوت در المپیک ریوی برزیل انتخاب شوم .

داور گیلانی بوکس ایران گفت : پس از رقابتهای کامرون ،از 4 تا 15 فروردین 95 باید مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک درآسیا واقیانوسیه در چین را قضاوت کنم که محکی بزرگ برای حضور در المپیک برزیل است.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز