خیرین ورزش یار به رشد و توسعه کشور کمک می‌کنند

دکتر گودرزی: کمبودهای ما هم در بخش ورزش و هم جوانان است

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۸۲۲۶۹
دکتر گودرزی: کمبودهای ما هم در بخش ورزش و هم جوانان است
وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور خیرین در حوزه ورزش گفت: این افراد با کمک به ورزش به سلامت جامعه و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی کمک می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با پیامی به خیرین ورزش یار از آن ها برای حضور در امور مربوط به جوانان نیز دعوت کرد.

وی در این پیام با بیان این که خیرین، جوانان و مردم کشور را دریابند، ‌اظهار داشت: این افرادمی توانند به سلامت جامعه، جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، شادابی نسل و در نهایت رشد و توسعه کشور کمک کنند و گام های اساسی بردارند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که راه ورود خیرین به ورزش چیست و یا چه عواملی باعث می شود که این افراد در بخش ورزش هزینه کنند؟ گفت: نگاه خیرین به مسائل، نگاهی معنوی، ماورائی و اخروی است. ورزش براساس فرمایشات علمای بزرگ، آیات اعظام و به ویژه مقام معظم رهبری، امر به معروف و بازدارنده منکرات است و موجب نشاط اجتماعی و ایجاد جامعه ای سالم می شود؛ خیرین می توانند این را به عنوان یک فریضه و تحقق امر به معروف تلقی کنند.

وی با ابراز خرسندی از تغییر نگاه سنتی به امور خیر و صرفاً ساخت مدرسه و مسجد، افزود: ما به این موارد نیاز داریم اما امروزه نیاز ما و جوانانمان تغییر شکل داده است. کمک به ورزش کمک به مسائل تعلیم و تربیتی، آموزشی و فرهنگی است که باعث می شود نسلی سالم تر و طبیعتاً با اندیشه ای بهتر داشته باشیم که به بهره وری و توسعه سلامت کشور منجر می شود.

دکتر گودرزی ادامه داد: در بخش ورزش و زیرساخت های ورزشی نهضتی از سال گذشته در خصوص کمک خیرین در ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی آغاز شده است که امیدوارم این فضا روز به روز تقویت شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به این سوال که چه کمبودهایی در این بخش وجود دارد که حضور خیرین را ضروری می کند؟‌ گفت: کمبودهای ما هم در بخش ورزش و هم جوانان است. خیرین می توانند در کمک به امر ازدواج، ساخت مسکن و همچنین ایجاد فضاهایی برای سرمایه گذاری جوان ورود کنند و در بخش دیگر با ساخت، توسعه و اتمام زیرساخت های ورزشی در سراسر کشور به امر ورزش کمک کنند.

دکتر گودرزی با آرزوی سلامتی و توفیق برای همه افرادی که در امور خیر هزینه می کنند، اظهار داشت: خداوند نتیجه کارهای خیرین را در دنیا و آخرت خواهد داد. در واقع هزینه های این افراد در امور خیر قرض و وامی است که به خداوند و مردم می دهند که به طور حتم نتیجه اش را در جای دیگر خواهند گرفت. کمک به سلامت جامعه و رفع مشکلات ورزش و جوانان جزء صدقات جاریه و ادامه دار است و بعد از مرگ نیز ثوابش نوشته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز