الان باید روی آتش خاک بریزیم

خرمگاه: به شکست گسترش فولاد امیدوار هستیم

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۳:۴۴
کد خبر: ۳۸۲۷۶۱
خرمگاه: به شکست گسترش فولاد امیدوار هستیم
مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم که سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد خرمگاه که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: ما با یک تیم کاملا فنی بازی داریم. آنها خیلی در حمله قدرتمند هستند و می‌دانیم از این بازی چه می خواهیم. ما از این تیم کاملا شناخت داریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و امیدوارم که سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه تیمش برای بازی فردا چیست چرا که ظاهرا تیمش امشب به اردو نمی رود گفت: تا الان احتمال دارد اردو نرویم. همه می‌دانیم که شرایط برای ما سخت است ولی خدا را شکر می‌کنیم که در تیممان بزرگانی داریم که عضوی از کادرفنی هستند. 5-6 بزرگ تیم خیلی کمک می‌کنند. این 5-6 نفر کاری انجام می‌دهند که از دست ما خارج است. خدا دوست داشته این 5-6 نفر در تیم ما باشند.

مربی نفت در ادامه بیان کرد: روزی که دارستانی از دنیا رفت، خیلی برای من سخت بود که ایشان پیش من بود. ما تمام اتفاقات را دیدیم. خیلی روز سختی بود و بعد خانواده او آمد و خیلی سخت بود که مجبور شدم بدون او در تمرین حاضر شوم. ما نمی خواستیم تمرین برویم و دوستان محبت کردند و گفتند شرایط فیلم هندی بوده است!

او درپاسخ به این سوال که آیا تاحالا به فکر رها کردن نفت افتاده است، گفت: تا حالا نشده است به آن فکر کنیم. آدم‌های بزرگ همیشه در روزهای سخت کارهای سختی انجام می دهند.

خرمگاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مشکلات تیمش تمام نمی‌شود، اظهار کرد: من در حیطه خودم حرف می‌زنم. درست است که شرایط ما سخت است ولی تلاش دوستان را هم می‌بینیم. من درباره مدیریت صحبت نمی‌کنم. ما الان باید روی آتش خاک بریزیم و نباید با ریختن بنزین روی آتش آن را شعله‌ورتر کنیم. ما الان در تلاشیم تا امشب اردو برگزار کنیم. بازی با تراکتور هم ما اردو نگذاشتیم ولی مدیریت کردیم. شرایط سخت است ولی باید تحمل کنیم تا به روزهای قشنگ برسیم.

مربی تیم نفت تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر دلیل نتیجه نگرفتن نفت در سال جاری بر گردن بازیکنان و مربیان این تیم است، گفت: فوتبال مثل یک پازل است. اگر دوتا از پازل نباشد، آن پازل شکل نمی‌گیرد. رکن اصلی پازل رکن مالی در فوتبال ایران است. ما هرکاری می‌کنیم آن شکل قشنگ در نمی‌آید. مدیریت هم تلاش می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم. شاید مقصر اصلی ما باشیم ولی تلاش می‌کنیم تا قداست فوتبال را پیاده کنیم. حالا اگر ما مقصریم، این مسئله را اعلام می‌کنیم که ما مقصر هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز