فوتبال بدون حضور هوادار لذت ندارد

اسکوچیچ: در تیم من دموکراسی حاکم است

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۴:۲۴
کد خبر: ۳۸۲۷۶۹
اسکوچیچ: در تیم من دموکراسی حاکم است
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: چند بازیکن محروم و مصدوم داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: هر دو تیم در شرایط خوب به یکدیگر رسیدند اما ما چند محروم و مصدوم داریم در ترکیب مشکل خواهیم داشت اما دست تراکتورسازی باز است.

وی افزود: خوشحال می‌شدم که این بازی بدون تماشاگر نباشد و حداقل هفتاد هزار نفر در استادیوم حضور پیدا می‌کردند. فوتبال بدون حضور هوادار لذت ندارد هیچ وقت برای تساوی به میدان نمی‌روم. تیم‌های میهمان برای گرفتن امتیاز برنامه دارند.

اسکوچیچ درمورد اینکه منظورش از اینکه دست تراکتورسازی برای انتخاب ترکیب باز است چیست، عنوان کرد: قبلا هم گفتم سال قبل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و با مشکل روبرو شدیم. نصف تیم ما به خاطر سربازی و کاپیتانمان به خاطر مشکل دوپینگ ناخواسته از دست دادیم هشت بازیکن از تیم ما رفتند و فقط 6 بازیکن باید می‌گرفتیم. برای این می‌گویم تراکتورسازی راحت تر می‌تواند ترکیب بچیند تا ما.

وی درمورد محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: در هفته‌های اخیر چند مصدوم داشتیم که روی نیمکت نشستند. مساریچ حدود یک ماه است از ناحیه آشیل مصدوم است. چاگو و فشنگچی را هم به دلیل محرومیت نداریم اما نفراتی که در حال حاضر داریم الان در بهترین فرم خود هستند. تراکتورسازی حریف سختی است آنها چه بازیکن داشته باشند و چه بازیکن نداشته باشند همیشه تیم قوی هستند.

سرمربی فولاد درمورد اینکه مهرداد جماعتی و اسماعیل شریفات علیه او مصاحبه کردند، گفت: اطلاعی از این مسئله ندارم اگر شما چیزی می‌دانید به من بگویید.

وی از آن خبرنگار پرسید چه زمانی این مصاحبه شده که خبرنگار اعلام کرد چند روز قبل این موضوع را خوانده که اسکوچیچ در پاسخ گفت: در تیم من دموکراسی حاکم است. تا یه حد آزادی داریم اما بیشتر شود برخورد می‌کنیم.

اسکوچیچ درخصوص اینکه کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه عضو یک تیم هستم شاید حرفم باعث سو تفاهم برای سایر همکارانم شود. برخی از مسابقات را مشاهده می‌کنم از لحاظ کیفی در سطح اروپا هست. در اروپا همیشه بهترین‌های دنیا حضور دارند. مقایسه بین لیگ ما و آنجا نا برابر است.

وی درباره اینکه وضعیت داوری مسابقات را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: تفسیرم را یک مقدار نسبت به قبل تغییر دادم.

اسکوچیچ درمورد اینکه فوتبال خوزستان با حضور دو تیم در لیگ می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: هر چه یک استان بیشتر تیم داشته باشد می‌تواند این مسئله به رشد فوتبال کمک کند اما من روی تیم خودم تمرکز می‌کنم فکر می‌کنم برای خوزستانی ها بهتر بود که تیم‌های بیشتری داشته باشند اگر 3 تیم دارند مطمئنا افکار زیادی پشت آن است.

وی درخصوص اینکه آیا امکانات برای حضور 3 تیم فراهم است، عنوان کرد:‌ این مسئله ارتباطی به من ندارد و در مسئولیتم نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز