انتقاد شدید هواداران اف اس وی

نام تیم آینده سرمربی حاجی صفی اعلام شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۴:۴۵
کد خبر: ۳۸۳۱۹۸
نام تیم آینده سرمربی حاجی صفی اعلام شد
مقصد بعدی توماس اورال، سرمربی فعلی تیم اف اس وی فرانکفورت، برای فصل آینده مشخص شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ توماس اورال 42 ساله اخیرا گفته بود که پایان فصل از جمع یاران احسان حاجی صفی جدا خواهد شد و تمایلی به تمدید قراردادش ندارد. او تاکید کرد که می خواهد در خارج از آلمان به مربیگری بپردازد.

این خبر در حالی منتشر شد که باشگاه کارلسروهه رسما از حضور توماس اورال در فصل آینده جهت پذیرفتن هدایت این تیم در رقابت های بوندس لیگای B خبر داد و مدت زمان این همکاری را نیز سه ساله اعلام کرد.

انتشار خبر توافق توماس اورال با تیم دسته دومی کارلسروهه با واکنش منفی هواداران تیم اف اس وی فرانکفورت روبرو شد. آنها معتقد هستند در حالی که تیمشان وضعیت خطرناکی در جدول رده بندی بوندس لیگای B دارد خبر تفاهم اورال با دیگر تیم حاضر در این رقابت ها می تواند تاثیر بدی روی روحیه بازیکنان و کاهش انگیزه آنان داشته باشد.

تیم اف اس وی فرانکفورت با 28 امتیاز جایگاه چهاردهمی جدول رده بندی بوندس لیگای B را در اختیار دارد و برای فرار از منطقه خطر باید امتیازهای بیشتری را کسب کند. یاران حاجی صفی در نیم فصل دوم نشان دادند تفاوت چندانی نکردند و تیم قابل پیش بینی و دارای ثبات لازم در نتیجه گیری نیستند.

توماس اورال سال 2008 موفق شد تیم اف اس وی فرانکفورت را از بوندس لیگای C به بوندس لیگای B هدایت کند و از آن زمان این تیم در سطح دوم فوتبال باشگاهی آلمان حضور دارد،اما هرگز مدعی صعود به بوندس لیگا نبوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز