احتمال اخراج مربی اسپانیایی تیم جدید مشیری (عکس)

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰:۵۸
کد خبر: ۳۸۳۲۳۸
احتمال اخراج مربی اسپانیایی تیم جدید مشیری (عکس)
روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم اورتون، احتمالا در اولین حضور مشیری با خطر اخراج روبرو خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت پراینس روپرتس در این باره می نویسد: روبرتو مارتینز در 132 بازی تیم اورتون 60 پیروزی، 34 تساوی و 38 شکست را در کارنامه کاری خود ثبت کرد و در صورت شکست در بازی فردا برابر تیم رده دهمی چلسی در چارچوب جام اتحادیه باشگاه های انگلیس از سوی باشگاه اورتون اخراج خواهد شد.

این سایت در ادامه می نویسد: تیم اورتون هم اکنون رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار دارد و در بسیاری از بازی های فصل جاری یا به تساوی رسیده یا شکست خورده است.

مارتینز هیچ جامی برای تیم اورتون به ارمغان نیاورد اما در سال 2013 می توانست قهرمان جام اتحادیه شود. هم اکنون نیز تیم اورتون به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها راه یافته است.

تیم تحت هدایت مارتینز بیشترین گل های دریافتی فصل جاری لیگ برتر را در ورزشگاه خانگی گودیسون پارک پذیرا شده است. البته اورتون دارای دومین خط حمله قدرتمند لیگ برتر است اما عملکرد کلی مارتینز قابل دفاع نیست.

سرمربی اسپانیایی تیم اورتون روز گذشته نیز در خصوص احتمال صحبت با فرهاد مشیری، مالک جدید این باشگاه هم گفته بود: ما و هواداران بی صبرانه در انتظار خوشامدگویی مشیری هستیم اما در خصوص روابط کاری سر فرصت می توانیم صحبت کنیم.

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز