برخی‌ها دوست دارند به هر بهانه‌ای اعتراض کنند

پهلوان زاده: روزهای روشنی را برای شطرنج ایران می‌بینم/ روی چاه نفت نشسته‌ایم اما معطل نان شب هستیم

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۳:۴۰
کد خبر: ۳۸۴۰۷۳
پهلوان زاده: روزهای روشنی را برای شطرنج ایران می‌بینم/ روی چاه نفت نشسته‌ایم اما معطل نان شب هستیم
رئیس فدراسیون شطرنج گفت: قبل از سال جدید نایب‌رئیس و سایر اعضای فدراسیون را انتخاب می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج امروز برگزار شد و مهرداد پهلوان‌زاده با کسب 24 رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

در پایان این مجمع پهلوان‌زاده در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: انتخابات خوبی بود و اعضای مجمع با اعتمادی که به من داشتند از من حمایت کردند. من برنامه‌های خود را در مجمع برای اعضا اعلام کردم و امیدوارم بتوانم آنها را اجرا کنم. البته برای این کار همه باید کمک کرده و از من حمایت کنند. من روزهای روشنی را برای شطرنج ایران می‌بینم.

وی افزود: انتخابات یک نوع رقابت است. مداحی قبلا هم رئیس بوده و اعضای مجمع از وی شناخت داشتند اما با این حال به من اعتماد کردند اولین کاری که باید انجام دهیم رونق دادن به مسابقات شطرنج است. چراکه این فدراسیون چند وقت رئیس نداشت و همه درگیر تبلیغات برای انتخابات بودند و همین موضوع باعث شده بود تا شکافی در فدراسیون ایجاد شود.

رئیس جدید فدراسیون شطرنج عنوان کرد: امیدوارم رسانه‌ها کاری کنند که این شکاف‌ها از بین برود. در چند وقت اخیر مصاحبه و خبرهای زیادی علیه من منتشر شد اما من به هیچ کدام از آنها پاسخ ندادم که فکر می‌کنم کاری منطقی بود حتی برخی‌ها می‌گفتند که اعضای مجمع چیده شده‌اند اما این واقعیت ندارد چراکه همه می‌دانیم آقای سجادی اجازه تخلف نمی‌دهد.

وی افزود: من نماینده باشگاه دامون را نمی‌شناسم که بخواهم او را برای حضور در مجمع انتخاب کنم. مصدق‌پور هم قهرمان مسابقات زیر 18 سال جهان بوده و فکر می‌کنم حضورش در مجمع منطقی باشد اما متاسفانه برخی‌ها دوست دارند به هر بهانه‌ای اعتراض کنند.

پهلوان‌زاده در پاسخ به این سوال که سایر اعضای فدراسیون چه زمانی انتخاب می‌کنند خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم قبل از سال جدید نایب‌رئیس و سایر اعضای فدراسیون را انتخاب کنیم. بدون شک تلاش‌مان این است که این افراد از اهالی شطرنج باشند.

رئیس جدید فدراسیون شطرنج در خصوص عدم استقبال اسپانسرها از این رشته عنوان کرد: ما روی چاه نفت نشسته‌ایم اما معتل نان شب هستیم. حدود 2 هزار مربی شطرنج داریم که باید آنها را وادار به حرکت کنیم. فکر می کنم اگر این کار انجام شود. دیگر نیازی نیست بخواهیم مسابقات لیگ از بازیکن خارجی استفاده کنیم. بدون شک تا وقتی سالن خوب و مجهز نداشته باشیم اسپانسر به سمت این رشته نمی‌آید چون نمی‌داند کجا باید تبلیغات کند. به هر حال هدف ما این است که شطرنج ایران را به سطح اول جهان برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز