رقابت های گزینشی کشتی المپیک در آسیا – قزاقستان

نوروزی به نیمه نهایی رسید/ امید به سهمیه امید

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۸۵۴۶۷
نوروزی به نیمه نهایی رسید/ امید به سهمیه امید
نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی گام به نیمه نهایی گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در سومین و آخرین روز از رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک در قاره آسیا که از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده، امید نوروزی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در دومین دیدارش گام به نیمه نهایی گذاشت و یک قدم به سهمیه المپیک نزدیکتر شد.

امید نوروزی که در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مقابل دیدار امان‌نظروف از ترکمنستان به پیروزی رسیده بود، در دور دوم هم با نتیجه 9 بر 6 پانگ ژن دارنده مدال های طلا و برنز آسیا از چین را شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت. وی برای حضور در فینال و کسب سهمیه المپیک با راویندر از هند مصاف خواهد کرد.

پیش از این کمیل قاسمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر از سد کانجین نام، دارنده مدال برنز آسیا و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشته بود. وی نیز در این مرحله برای حضور در فینال و کسب سهمیه المپیک با دنگ ژی‌وی، دارنده مدال برنز آسیا از چین روبرو می‌شود.

در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند که تاکنون حمید سوریان و بشیر باباجان‌زاده نمایندگان ایران با شکست در دور نخست موفق به کسب سهمیه نشده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز