حمیده عباسعلی در گفتگو با برنا:

پیشرفت ورزش بانوان در دولت یازدهم چشمگیر بوده است/ سال ۹۵ سال موفقیت کاراته خواهد بود

۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۰۱:۳۰:۵۴
کد خبر: ۳۸۶۵۸۱
پیشرفت ورزش بانوان در دولت یازدهم چشمگیر بوده است/ سال ۹۵ سال موفقیت کاراته خواهد بود
ملی پوش تیم کاراته بانوان گفت: بانوان ایران این پتانسیل و توان را دارند که اگر امکانات در اختیار آنها باشد موفقیت های بسیار زیادی در حوزه ورزش کسب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمیده عباسعلی بی تردید مهمترین چهره کاراته ایران در چند سال اخیر بوده است. ستاره ای که توانست لقب ستاره اول کاراته در جهان را از آن خود کند و با مدال های سریالی اش  قهرمان کاراته ایران و جهان ثابت کند که در کاراته بانوان هم ایران ستاره دارد.

عباسعلی در گفتگو با برنا عملکرد خود در سال 94 و همچنین برنامه های آتی خود در سال جدید صحبت کرد.

عباسعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به دستاوردهای کاراته بانوان در سال 94 اظهار داشت: خوشبختانه سالی که گذشت کاراته بانوان دستاوردهای خوبی را به دست آورد و توانست جایگاه خود را در آسیا و دنیا به طور مطلوبی بهبود ببخشد.

وی در ادامه افزود: در رقابت های آسیایی که در ژاپن برگزار شد توانستیم برای چهارمین بار متوالی مدال طلا را بدست بیاورم و به فاصله خیلی کم از این مسابقات در رقابت های غرب آسیا نیز توانستم دو مدال طلا را کسب کنم. همچنین در رقابت های لیگ جهانی فرانسه به مدال برنز رسیدم که سطح این مسابقات به قدری بالا بود که چیزی کم از رقابت های جهانی نداشت.

Abbasali2

ملی پوش تیم کاراته بانوان ادامه داد: سال 95 رقابت های جهانی را در پیش داریم و از این رو این سال خیلی برای من و دیگر ملی پوشان حائز اهمیت است و حساسیت ویژه ای برایمان دارد. از آنجا که کاراته رشته المپیکی نیست رقابت های جهانی بزرگترین رویداد برای ما محسوب می شود و ما می توانیم با درخشش در این مسابقات رنکینگ خود را ارتقا ببخشیم و در بالاترین جایگاه دنیا قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در رشته کاراته چه در بانوان و چه در آقایان در ایران وجود دارد مستحق این هستیم که در رقابت های جهانی اتریش به خوشرنگ ترین مدال ها دست پیدا کنیم و تمام تلاش ما این است که با تمرینات زیاد و درخشش در رقابت های جهانی و آسیایی دل مردم را شاد کنیم.

عباسعلی در ادامه درخصوص پشتوانه سازی برای تیم ملی کاراته اظهار کرد: خوشبختانه در تیم های پایه کارهای خوبی صورت گرفته است و تیم جوانان و امید ما از کاراته کاهای خوبی بهره می گیرد که توانسته اند مدال های زیادی را بدست بیاورند. بیش از هر چیز انگیزه باعث خواهد شد که یک ورزشکار در میادین بین المللی بدرخشد و این انگیزه در بین جوان های ما موج می زند. امیدوارم لحظه به لحظه شاهد درخشش جوانها باشیم که بتوانند جایگزین خوبی برای ملی پوشان فعلی باشند.

Abbasali8

ملی پوش تیم کاراته بانوان درخصوص پیشرفت ورزش بانوان در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: از زمانی که دولت یازدهم روی کار آمده است ورزش بانوان رشد چشم گیری داشته و توانسته ایم در میادین بین المللی مدال های زیادی را در رشته های مختلف کسب کنیم و طبق فرموده دکتر روحانی باید فضاهای زیادی برای ارتقای ورزش بانوان فراهم باشد.

وی در ادامه افزود: بانوان ایران این پتانسیل و توان را دارند که اگر امکانات در اختیار آنها باشد موفقیت های بسیار زیادی در حوزه ورزش کسب کنند و من به شخصه افتخار می کنم به عنوان یک بانوی ورزشکار توانسته ام برای مملکتم بارها افتخار آفرینی کنم.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در المپیک نیز نسبت به گذشته موفقیت بانوان چشمگیر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز