استاندار یزد عنوان کرد:

جوانان می‎‎توانند بزرگترین جایگاه‎‎ را برای کشور رقم بزنند/ زنان ورزشکار، فرزندان سالم‏‏تری تحویل جامعه می‎‎دهند

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۴:۵۱
کد خبر: ۳۸۸۴۵۹
جوانان می‎‎توانند بزرگترین جایگاه‎‎ را برای کشور رقم بزنند/ زنان ورزشکار، فرزندان سالم‏‏تری تحویل جامعه می‎‎دهند
استاندار یزد به نقش وزارت ورزش و جوانان به ویژه در قبال جوانان اشاره کرد و گفت: اگر جوانان کشورمان در محیط پیشرفت و ترقی قرار گیرند، بزرگترین جایگاه و منزلت را برای کشور رقم می‎‎زنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد میرمحمدی در نشست مشترک شورای عالی ورزش با روسای اداره ورزش و جوانان، روسا و نواب رئیس هیات‎‎های ورزشی و تشکل‎‎های مردم نهاد استان که با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، رسالت وزارت ورزش و جوانان را به ویژه در امور جوانان که اصلی‎‎ترین سرمایه‎‎های کشورمان هستند را بسیار سنگین و خطیر خواند.

وی ادامه داد: اگر جوانان کشورمان در فضایی بالارونده و محیط پیشرفت و ترقی قرار گیرند، می‎‎توانند بزرگترین جایگاه و منزلت را برای کشور رقم بزنند.

میرمحمدی بال دیگر فعالیت‏‏های وزارت ورزش و جوانان را مقوله ورزش خواند که یک موضوع پر اهمیت برای همگان باید باشد.

وی گفت: البته نگاه ما به ورزش قهرمانی نه فقط کسب مدال و مقام بلکه نمایش دادن اخلاق و منش پهلوانی جوانان این مرز و بوم در عرصه‏‏ های بین المللی است چرا که قهرمانان ورزشی کشورمان سمبلی از اخلاق و شخصیت دینی مردم کشورمان هستند.

استاندار به موضوع ورزش همگانی نیز اشاره کرد و گفت: سلامتی، عزت نفس و نشاط و شادابی اجتماعی از فواید ورزش همگانی است و جامعه‎‎ای که افرادی با چنین ویژگی‏‏ هایی داشته باشد، آکادگی لازم برای تلاش و سازندگی را در خود دارد و بیماری، رخوت و سستی از این جامعه دور و به جای آن توانمندی جایگزین خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور بانوان یزد در ورزش قهرمانی و حرفه‏‏ای در کنار پرداختن به ورزش همگانی، اظهار کرد: معتقد هستیم که زنان ورزشکار در پرورش فرزندان سالم و حتی سلامت و نشاط همسرانشان تاثیرگذار هستند.

میرمحمدی در پایان نیز با برشمردن توانمندی ‏‏های ورزشی استان در رشته‎‎های مختلف، اهتمام به ایجاد کمیته‎‎های ورزش محلات و اجرای طرح پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی برای تحرک بدنی بیشتر مسئولان را مورد تاکید قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز