در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت

گواردیولا: پیروز شدن برابر بنفیکا آسان نبود/ نمی توان به توانایی های ویدال شک کرد

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۸۸۸۳۷
گواردیولا: پیروز شدن برابر بنفیکا آسان نبود/ نمی توان به توانایی های ویدال شک کرد
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: باید اعتراف کرد پیروز شدن برابر بنفیکا آسان نبود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی بایرن مونیخ با توجه به پیروزی خفیف تیمش تاکید کرد دیدار برگشت تیمش مقابل بنفیکا سخت‌تر شده است.

بایرن مونیخ در دیدار برابر بنفیکا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شروعی طوفانی داشت و در همان دقیقه دوم بازی توسط آرتورو ویدال به گل رسید اما با وجود حملات زیادی که در ادامه بازی روی دروازه حریف داشت، نتوانست به گل برسد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بنفیکا نشان داد تیمی باکیفیت است و مشکلاتی را برای ما به وجود آورد. باید اعتراف کرد پیروز شدن برابر بنفیکا آسان نبود. بازی راحت‌ تری را پیش‌بینی می کردم. این تیم پرتغالی بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد. آنها فضای زیادی در اختیار ما قرار نداند و در نهایت بازی تنها با یک گل به پایان رسید.

او ادامه داد: به استثنای 10 دقیقه پایانی نیمه نخست، کنترل کامل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. می توانستیم با گل های بیشتری پیروز این بازی شویم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما تنها یک گل به ثمر رساندیم و این مساله، کار ما را در دیدار برگشت سخت‌تر می کند.

تک گل بایرن مونیخ را در این دیدار آرتورو ویدال شیلیایی به ثمر رساند. گواردیولا به ستایش از این بازیکن شیلیایی پرداخت و گفت: ویدال بازیکنی است که نمی توان در توانایی های او شک کرد. او بازیکنی است که می تواند در لحظات سخت بزرگ بودن خود را نشان دهد. ویدال باهوش و بسیار جنگنده است. او اراده بسیار بزرگی دارد و خوشحالم که چنین بازیکنانی را در ترکیب تیم خود دارم.

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ درباره نتیجه بازی هم گفت: درست است که با اختلاف یک گل به پیروزی رسیدیم اما باید بگویم از نتیجه بدست آمده راضی هستم و بر این باورم که می توانیم به دور بعد صعود کنیم. به هرحال تیم پیروز، در دو دیدار رفت و برگشت مشخص می شود و باید صبر کرد.

بنفیکا و بایرن مونیخ چهارشنبه هفته آینده این بار در پرتغال به مصاف هم خواهند رفت تا تیم پیروز به نیمه نهایی راه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز